یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

جوانگرایی از امتیازات مثبت دولت سیزدهم است / دهه پنجم انقلاب نیازمند نیروهای جوان و انقلابی است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
جوانگرایی از امتیازات مثبت دولت سیزدهم است / دهه پنجم انقلاب نیازمند نیروهای جوان و انقلابی است

حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه بیجار گفت: اعتماد به مدیران جوان برای حوزه مدیریتی از اقدامات مثبت دولت سیزدهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه بیجار در گفتگو با خبرنگار کردتودی وجه مثبت دولت سیزدهم را جوانگرایی دانست و اظهار داشت: اما برای مسلط شدن به امور کشور احتیاج به زمان بیشتری دارد.

وی افزود: رئیس جمهور از ابتدا کار تحرکات خوبی انجام داده که نقش مهمی در افزایش اعتماد عمومی مردم به اصل نظام دارد.

امام جمعه بیجار گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور و حضور میدانی او در بین مردم و شنیدن دردها و مشکلات مردم را نقطه‌قوتی برای دولت دانست.

حجت الاسلام مرادی با تاکید بر اینکه ما در دوران دفاع مقدس با فرماندهان جوان جنگ را مدیریت کردیم، بیان داشت: انتخاب مدیران جوان با توان مضاعف نقش مهمی در برنامه ریزی صحیح جهت رفع مشکلات در جامعه دارد.

وی عنوان کرد: بکارگیری جوانان برای احیا مسائلی که کم رمق شده کار بزرگی است و از مهم ترین ویژگی های دولت مردمی سیزدهم خستگی ناپذیری و کار و تلاش مجدانه است.

خطیب جمعه بیجار ادامه داد: جوان گرایی سالهاست که از دغدغه های مقام معظم رهبری است و بارها بر بکارگیری نیروهای جوان، مومن، متعهد، انقلابی و جهادی در پست های مدیریتی تاکید کرده است.

حجت الاسلام مرادی خاطر نشان کرد: با اقدام شایسته رئیس جمهور و انتصای مدیران جوان در پست های مدیریتی، رخوت و سستی از بدنه تصمیم گیری زدوده می شود و شاهد تحول و انقلابی گری خواهیم بود و این همان چیزی است که مدیریت کشور در دهه پنجم انقلاب اسلامی به آن نیازمند است.

انتهای پیام /