یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه سوریه خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به دولت لجام‌گسیخته تبدیل شده‌اند که برای قانون بین المللی احترام قائل نیستند. اگر دست به اقدامات بزنند با مقابله سوریه مواجه خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای شهر دهلی‌نو در آستانه میزبانی از سران گروه 20 برای اجلاس آتی این گروه، بیش از 30 «مرد میمونی» استخدام کرده که حرکات و صدای میمون وحشی «لانگور» را تقلید می‌کنند تا میمون‌های «ماکاک رزوس» را از محل برگزاری اجلاس دور نگه دارند.

وب‌گاه فرارو

ریزش مخاطب را می‌توان یکی از بحران‌های نه فقط شبکه جام‌جم، بلکه همه شبکه‌های صدا و سیما دانست. از دست رفتن مخاطبان صدا و سیما در حالی رخ می‌دهد که سال به سال، بر سهم این سازمان در بودجه سالانه افزوده می‌شود؛ هرچند که مدیران صدا و سیما همواره بر کمبود بودجه تاکید می‌کنند. احتمالا برای مدیران اخیر صداوسیما ریزش مخاطب محلی از اعراب نداشته باشد اصرار بر برنامه‌های کم‌مخاطب، نشانه این رویکرد...

وب‌گاه ورزش سه

مهدی هاشمی‌نسب با چشم‌های از حدقه درآمده در لب خط در بازی استقلال مقابل استقلال از نوع خوزستان.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: ب در 24 ساعت گذشته آبادان با 46.9 و ایذه با 20.5 درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند.

وب‌گاه ورزش سه

سپاهان و الاتحاد به دنبال استفاده از دو مهاجم جدیدند. تیم ایرانی آل‌کثیر و تیم عربستانی محمد صلاح!

وب‌گاه فرارو

ارلینگ هالند مهاجم نروژی منچسترسیتی با خودروی فراری سوپرلوکس خود در سطح شهر منچستر دیده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ارلینگ هالند مهاجم نروژی منچسترسیتی با خودروی فراری سوپرلوکس خود در سطح شهر منچستر دیده شد. منبع: خبرفوری

وب‌گاه گسترش

علی (Ali_Charts)، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال، در توییت اخیر خود گفته که قیمت اتریوم، آلت کوین برتر بازار، در خطر کاهش بیشتر قرار دارد؛ زیرا نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) آن به کمتر از میانگین متحرک ساده (SMA) 180 روزه رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به پایان آلودگی هوا شرق مازندران ناشی از جولان ریزگردها با بارش باران گفت که پروازهای مسافری فرودگاه دشت ناز که به عنوان یکی از مناطق تحت تاثیر ریزگرد بود، از سرگرفته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس آخرین شاخص های سنجش آلودگی هوا، در ساعت 20 امروز چهارم شهریورماه، شاخص آلودگی هوا در شهر کرج 467 پی‌پی‌ام است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روایت کارگزاران و سیاست‌مدارانی که چون به بیرون قدرت می‌روند «آن کار دیگر» می‌کنند و در قامت «روشنفکرانی عزلت‌گزیده» درمی‌آیند. این داستان همیشگی خاتمی و یارانش است؛ روایتی قدرت‌زده از ایران.

خبرگزاری مهر

تبریز - شهر تبریز زمانی به شهر "بدون گدا" معروف بود، اما اکنون پر از زخم و خراش آسیب‌هایی اجتماعی و فرهنگی است؛ چهره این شهر دستخوش زنان و مردانی شده که دست در مقابل مردم دراز می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لبنان با پیش نویس قطعنامه شورای امنیت درباره تمدید ماموریت نیروهای یونیفل مخالف است