یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه گسترش

خیابان ها و پارک های جنگلی شهر تهران، پر شده است از حیواناتی که جمعیت آن ها روزانه درحال افزایش است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنا به گفته رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی، دمای هوا در شهریور امسال یک تا 1.5 درجه سلسیوس بالاتر از حد نرمال خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نشست روز چهارشنبه اول شهریور شورای امنیت در مورد تحولات سیاسی سوریه طی سخنانی عنوان کرد: تروریسم همچنان یک تهدید برای سوریه و منطقه است و کانون آن در مناطق خارج از کنترل دولت سوریه قرار دارد. تردد بدون مانع و آزاد گروه‌های تروریستی، از جمله داعش به داخل خاک سوریه در جایی که...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایروانی گفت: تردد بدون مانع و آزاد گروه‌های تروریستی از جمله داعش به داخل خاک سوریه تهدیدی جدی برای صلح و امنیت منطقه و جهان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «بسام صباغ» نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد اعلام کرد که رژیم اشغالگر اسرائیل با ادامه تجاوزات خود علیه اراضی سوریه و اقدامات جنایتکارانه علیه مردم آن در جولان اشغالی به تشدید اوضاع منطقه ادامه می‌دهد. یسام صباغ تاکید کرد که سوریه از شورای امنیت می‌خواهد که سکوت خود را بشکند و به مسئولیت‌های خود برای مقابله با سیاست‌های رژیم اشغالگر و...

وب‌گاه فرارو

قصر وایکهرست (Wykehurst Place) خانه ابراهیم گلستان یک عمارت قرون وسطایی گوتیک در بولنی، غرب ساسکس، در انگلستان است، که بیشتر شبیه به شاتو (کاخهای محل اقامت اشراف و نجیب زادگان) فرانسوی است تا خانه های انگلیسی.

خبرگزاری مهر

نماینده کشورمان در سازمان ملل گفت: از خروج کامل نظامیان غیرقانونی خارجی از خاک سوریه حمایت می‌کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

شاید هرکسی با دیدن تصاویر آن خانه گمان کند این قصر با شکوه متعلق به یکی از سران و یا یکی از سرمایه داران یک کشور اروپایی است اما ابراهیم گلستان در آن زندگی می‌کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزاشر گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مرکز روسی برای آشتی طرف‌های متخاصم در سوریه بامداد چهارشنبه از عملیات هوایی موفق نیرو‌های روسیه علیه گروه‌های تروریستی خبر داد. «وادیم کولیت» معاون فرمانده این مرکز طی نشست خبری گفت که نیرو‌های هوافضای روسیه شامگاه سه‌شنبه (به وقت محلی) مقر گروه تروریستی «هیئت تحریر الشام» در منطقه کاهش تنش ادلب را منهدم کردند. به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»،...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: شرور سابقه‌دار و تحت تعقیب و یکی از عاملان ایجاد ناامنی در یزد و مهریز دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون رئیس شورای امنیت روسیه با اشاره به تصمیم غرب برای ارسال جنگنده‌های اف -16 به اوکراین گفت، اروپا نسبت به «هواپیمای اسباب‌بازی» خود جوگیر نشود!

خبرگزاری دانشجو

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: باید مقابل متخلفین و جولان سودجویان مافیای دلار در بازار ایستاد و بانک مرکزی با اقتدار و قاطعانه حکم انحلال کانون صرافان ایرانیان را صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

براساس انتشار جزئیات جدیدی از حمله بامدادی صهیونیست‌ها به سوریه، حداقل یک نظامی سوری در این حمله هوایی زخمی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس انتشار جزئیات جدیدی از حمله بامدادی صهیونیست‌ها به سوریه، حداقل یک نظامی سوری در این حمله هوایی زخمی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه الاخباریه سوریه از حملات رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق خبر داده است.