یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عصر ایران

محسن پیرهادی با بیان اینکه فقیر شدن یک سوم جمعیت کشور موضوعی نیست که آن را به افراد و یا برچسب‌زنی‌های سیاسی تقلیل دهیم، گفت: یافتن مقصر یا مقصران تشدید فشار اقتصادی بر دوش مردم و تهدید شدن زندگی و معیشت شمار قابل توجهی از هموطنانمان بحث ثانویه ودر واقع موج سواری رسانه‌ای جمعی است سعی در به انحراف بردن موضوع و موج سواری سیاسی در شرایط و مصادره به مطلوب امور را دارند.

وب‌گاه عصر ایران

رییس بیمارستان شهدا دهلران گفت: طی 24 ساعت گذشته بیش از 50 نفر با علائم گرمازدگی به بیمارستان مراجعه کرده‌اند. مردم تا حدامکان از خانه‌هایشان خارج نشوند و در مکان‌های خنک سربسته باقی بمانند تا دچار گرمازدگی نشوند.

وب‌گاه عصر ایران

در جنگ اوکراین نمونه های دیگری هم از اصابت لنست به کنیستر های موشک سامانه های پدافندی موجود است که منجر به منفجر شدن آنها نشده است، چرا که کلاهک لنست کوچک است، مانند لانچر S-300PS اوکراینی.

وب‌گاه عصر ایران

چاقی دوران کودکی می‌تواند هر کودکی را تحت تأثیر قرار دهد، اما در میان آنهایی که تغذیه سالمی ندارند، شایع‌تر است. هم‌چنین وضعیت اجتماعی و اقتصادی در بروز چاقی کودکان نقش دارد. آمارهای اخیر نشان می‌دهد که با افزایش سطح تحصیلات سرپرست خانوار، میزان چاقی کودکان کاهش یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از علائم کمتر شناخته شده سرطان علامتی کم‌تر آشکار است و هر روز صبح روی ملحفه و بالش شما قابل مشاهده است: تعریق شبانه.

وب‌گاه عصر ایران

علیگر با حضور بیش از 6400 شرکت ثبت شده قفل‌سازی و تولید میلیون ها قفل در سال، شهر علیگر در هند لقب "سرزمین قفل ها" را به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه عصر ایران

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه گفت در پی بحران به وجود آمده در نیجر به دلیل کودتا، اتحادیه اروپا تصمیم گرفته تا تمامی شهروندان خود از این کشور را خارج کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران از صبح امروز آغاز و برای اولین‌بار سامانه موشکی کروز قدیر و موشک بالستیک فتح 360 مجهز به هوش مصنوعی رونمایی و به نیروی دریایی سپاه الحاق شد.

وب‌گاه عصر ایران

تنفس هولوتروپیک از الگوهای تنفسی سریع و کنترل شده برای خلق تجربه ای شبیه رویا یا چیزی که معمولا تحت عنوان «وضعیت تغییر یافته آگاهی» نامیده می شود، استفاده می کند.

وب‌گاه عصر ایران

این رزمایش با نام «سردار شهید اسحاق دارا» و با هدف «نمایش اقتدار و آمادگی‌های دفاعی رزمی نیروی دریایی سپاه در صیانت از امنیت خلیج فارس و جزایر ایرانی» برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت ورزش تنها متولی ورزش و تربیت بدنی نیست. قرار بوده برای جوانان هم برنامه ریزی کند. استعفای حمید سجادی بهانه ای است برای اشاره به موضوعی که در تأسیس وزارت ورزش نقش داشت....

وب‌گاه عصر ایران

در پی هتک حرمت به یک بانوی محجبه آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز مدیر این مجموعه با دستور مقام قضایی احضار و بازداشت شد. رییس کل دادگستری فارس در پی درگیری و توهین 2 نفر با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز ضمن تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از آمران به معروف طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواست تا این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و مراتب برخورد...

وب‌گاه عصر ایران

رییس پلیس راه مازندران گفت: در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران شمال حدفاصل تونل شماره 17 تا انتهای مسیر و در محور هراز نیز در هر دو مسیر رفت و برگشت در محدوده سه راهی چلاو، ترافیک خودرو فوق سنگین است.

وب‌گاه عصر ایران

قالیباف با بیان اینکه ما در تهران حدود 200 کیلومتر ریل مترو داریم، اظهار کرد: از جهت فنی، کار و کنترل این ظرفیت را داریم که هر 2 دقیقه یک قطار را داشته باشیم، معنی این حرف یعنی اینکه ما در روز می‌توانیم 8 میلیون مسافر را جابه‌جا کنیم، اما با وجود اینکه همه زیرساخت ها را ساختیم، اما هر 7 دقیقه یک قطار می‌آید، یعنی فقط 2 میلیون مسافر را جابجا می‌کنیم. این خسارت را چه کسی وارد کرده است؟...

وب‌گاه عصر ایران

یک برنامه ریزی منفعت‌طلبانه و عامدانه در جهت محروم کردن ایران از حقابه هیرمند در دستور کار قرار دارد. علی‌رغم اظهارات گاه‌و‌بی‌گاه مقامات افغانستانیِ دولت اشرف غنی در سال‌های گذشته و پس از آن سخنان نیروهای مستقر طالبان در سال آبی جاری، مبنی بر پایبندی به معاهده 1351 و تأکید بر رعایت حقابه ایران، افغانستانی‌ها در عمل به تعهدات قانونی و اخلاقی خود پایبند نبودند.

وب‌گاه عصر ایران

در حالی که به نظر می‌رسد ایران و اسرائیل آماده صادرات پهپادهای بیشتری به آمریکای جنوبی هستند، بازار وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپاد) در آن منطقه نسبتاً کوچک است. ترکیه در سال‌های اخیر بارها به دلیل صادرات پهپاد بیرقدار تی‌بی2 خود به 30 کشور جهان خبرساز شده است. با این وجود، هیچ یک از آن‌ها کشورهای آمریکای جنوبی نبودند.