یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرسدس بنز EQS 580 الکتریکی به مجموعه ماشین‌های لوکس نیروی پلیس دبی اضافه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب به برخی اشتباه‌های رایج در خرج کردن پول که باعث فقر می‌شود، می‌پردازیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس شورای شهر تهران گفت: برای لایحه باغات از اساتید دانشگاه و اعضای شورای شهر پنجم با کمال میل دعوت میکنیم که اگر پیشنهادی دارند، ارائه دهند.

وب‌گاه عصر ایران

«در ساعت 2:20 بامداد امروز، نیروهای اسرائیل با حمله هوایی از سوی ارتفاعات اشغالی جولان، برخی نقاط را در حومه شهر دمشق سوریه هدف قرار دادند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از مقابله پدافند هوایی این کشور با تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی در حومه دمشق خبر داد. وزارت دفاع سوریه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) در تهاجم هوایی به خاک سوریه با چند موشک برخی مناطق در حومه دمشق را هدف قرار داد که این حملات با واکنش پدافندی ارتش سوریه مواجه شده است. المیادین نیز گزارش داد که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری رسمی سوریه از مقابله پدافند هوایی این کشور با تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی در حومه دمشق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سامانه‌های پدافند هوایی سوریه تهاجم موشکی اسرائیل به حومه دمشق را دفع کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های سوری از از مقابله پدافند هوایی این کشور با تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی در حومه دمشق خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با افشاگری اخیر وال استریت ژورنال در باب تلاش امارات جهت صدور رادیکالیسم، امروز در باب چرایی مدارای واشنگتن با ابوظبی سوال هایی جدی مطرح است، بالاخص آن که نشانه هایی از همکاری و مشارکت امارات و چین در دست است.

وب‌گاه گسترش

وقتی نام اقتباس از آثار ادبی به میان می‌آید ناخودآگاه ذهنمان به سمت فیلم‌های سینمایی می‌رود. شاید به جرات بتوانیم بگوییم مهمترین اقتباس موفق سریالی تا پیش از این به ساخت سریال «دایی‌جان ناپلئون» براساس رمان درخشان ایرج پزشک‌زاد و «قصه‌های مجید» کیومرث پوراحمد براساس داستان‌های جذاب هوشنگ مرادی کرمانی برمی‌گشت. گرچه سریال‌های اقتباسی دیگری مثل «کوچک جنگلی» و «وارش» بعضا موفقیت‌هایی به...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: اعتقاد ما بر این است که هر کسی امنیت را نشانه گرفت و به مأمور ما حمله کرد باید همراه با اسلحه‌اش به زمین بیفتد.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خبرنگاران زبان گویای جامعه و به نوعی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و لاجرم خط امین جامعه و حاکمیت محسوب می شوند.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اراک، از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در این شهر خبر داد و گفت: این افراد مخل نظم و امنیت عمومی بودند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: هر چهار تروریستی که در سوریه و عراق جنگیده بودند و قصد جولان در سیستان و بلوچستان را داشتند، در کلانتری 16 زاهدان کشته شدند و مأموران این کلانتری اجازه عرض اندام به این تروریست‌ها را ندادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجید رحمتی، کارگردان و کهبد تاراج، نویسنده‌ی این نمایش آدم‌ها را از دل تاریخ پیش کشیده‌اند تا همذات پنداری مخاطب را با شخصیت‌ها و وقایع تاریخی، برانگیزانند