یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه خبر آنلاین

یک زمانی تلویزیون می‌گفت ما سلبریتی نمی‌خواهیم و با جدیت تمام اصرار داشت که برنامه‌هایش نباید سلبریتی محور باشد؛ با همین فرمان هم پیش رفت و بعد از مدتی تمام مجریانی که هم مهارت کافی در اجرا و هم محبوبیت لازم برای جذب مخاطب را داشتند کنار گذاشت و در مقابل کسانی وارد عرصه اجرا شدند که یا قبلا بازیگر بودند یا استاد ارتباطات یا اگر هم حوزه تخصصیشان اجرا بود به قدری تعداد اجرایشان در تلویزیون...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعیدی در تذکری خطاب به وزیر صمت، بیان کرد: چرا آیین‌نامه واردات خودرو اجرایی نمی‌شود. به ازای هر روز تأخیر خانواده‌ای عزادار می‌شود و مافیای خودرو جولان می‌دهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مرد قاتلی که با کلت شهروند مسنی را به قتل رساند دستگیر شد این مطلب درباره جزییات دستگیری قاتل مسلح است در ادامه برای اطلاع از دستگیری قاتل با ما همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معین الدین سعیدی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو از قطع برق در مناطق کشاورزی و گرمسیری و تاثیر آن بر محصولات کشاورزان در کنار مشکلاتی از قبیل تأمین نهاده ها، کود و سوخت انتقاد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی 10 روز گذشته خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدرضا شهبازی بعد از حضور رضا رشیدپور در آنتن تلویزیون، از برنامه پاورقی استعفا داد و از تلویزیون خداحافظی کرد

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی 10 روز گذشته خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 3 دستگاه خودروی سواری قاچاق به ارزش 200 میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار بازرگانی خبر داد

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حالی میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون در شرایط قابل قبول قرار دارد که طی روزهای گذشته «ازن» آلاینده شاخص هوای پایتخت بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 3 دستگاه خودروی سواری قاچاق به ارزش 200 میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار بازرگانی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حالی میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (24 مردادماه) در شرایط قابل قبول قرار دارد که طی روز‌های گذشته «ازن» آلاینده شاخص هوای پایتخت بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدرضا شهبازی در کانال تلگرام و صفحه ایسنتاگرام خود با انتشار ویدئویی اعلام کرد که از برنامه پاورقی کناره گیری کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

هفته سوم لیگ‌برتر فوتسال از ساعاتی دیگر با انجام یک دیدار ورق خواهد خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا شهبازی در کانال تلگرام خود اعلام کرد که از برنامه پاورقی کناره گیری کرده است.