یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی تلویزیون اعلام کرد که از ادامه آن برنامه کناره گیری کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

شهبازی: چرا گلزار بیاید و 400 تومن بگیرد؟ چرا حداد عادل جلوی خاتمی جوری خم شد که کم مانده بوده کله اش به زانو برسد؟! چرا برخی سینماگران هنوز هستند؟!

وب‌گاه گسترش

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه پلیس استان قاچاقچیان در انتقال 400 هزار لیتر گازوئیل قاچاق ناکام ماندند.

وب‌گاه عصر ایران

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: به اغتشاش گران پاییز سال گذشته می‌گوییم آن اغتشاشات شکست خورد و هر اغتشاش دیگری که در خانه امام حسین (ع) یعنی ایران ایجاد کنند، تو سری خواهند خورد و زیر پای مردم له خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: اتفاقات سال گذشته اغتشاشات بود نه اعتراضات، در این جریانات شاهد قرآن‌سوزی، پرچم‌سوزی، اهانت به عالمان دین، اهانت به مساجد و امامزاده‌ها و... بودیم ولی ملت ما با شجاعت به دهن آن‌ها زدند و گفتند: «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست».

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین گردهمایی بانوان اهل قلم با عنوان نی نامه‌های عاشورایی با حضور بانوان شاعر و نویسنده از سراسر کشور در پارک شهر تهران برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

حساب پادشاه عربستان سعودی در توییتر فارسی، پخش لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در شبکه های داخل ایران را مجانی کرد! تعارفی بحث‌برانگیز که جنبه‌هایی روانی و حتی سیاسی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید حمید حسینی گفت: در آستانه‌ی دو سالگی فعالیت دولت سیزدهم، دولتمردان تازه درک کرده‌اند ابعاد مشکلات کشور چقدر بزرگ است و واقعیات اقتصادی چیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سریال «سوران» با اقتباس از کتاب «عصر‌های کریسکان» از جنایات گروهک تروریستی کومله پرده برداشت.

خبرگزاری دانشجو

عباس مقتدایی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به افول قدرت آمریکا گفت: مدت‌هاست آمریکا جولان‌های دهه‌های گذشته در خلیج فارس را ندارد. وی افزود: آمریکایی‌ها به توانمندی‌های دفاعی و نظامی ایران واقف هستند. جمهوری اسلامی ایران لنگرگاه امنیت در منطقه است و توامندی‌های بسیار زیادی برای حضور در منطقه و تامین امنیت و ایجاد آرامش در مناطق مختلف...

خبرگزاری مهر

از دست دادن احمد متوسلیان فی الواقع در حکم ثلمه ای و صدمه‌ای بود که به کل سرنوشت تاریخی جنگ ما وارد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

: امام جمعه گچساران گفت: مطلبی که این روزها در جامعه نگرانی ایجاد کرده است مسئله بی‌حجابی است. عفاف و حجاب دستور خداوند است بی‌غیرتی هم حدی دارد و اگر کسی غیرت دارد باید از ناموسش صیانت کند وامان از بی‌غیرتی. البته پشت این جریان بی‌عفتی و بی‌حجابی نوعی فتنه است و غربی‌ها پشت این مسئله هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زبان طراحی اسکلید IQ، همان چیزی است که در سایر خودروهای برقی این برند می‌دیدیم. پلت‌فرم اسکلید با شورولت تاهو و سابربن یکسان بود، اما در نسخه برقی، دیگر خبری از این پلت‌فرم نیست و آزادی بیشتری برای طراحان این خودرو ایجاد می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن در گزارشی عملکرد دولت ابراهیم رئیسی در ساحت‌های مختلف پرداخته است.

وب‌گاه عصر ایران

«رویای سرزمین مادری»، «من بامدادم» عکس‌هایی از چهره احمد شاملو (الف. بامداد) شاعر و نویسنده فقید، «چنگ»، «نجوای نمناک»، «خال و خط شکسته»، «اقلیم هنر» و «برگی از مرداد» از جمله نمایشگاه‌هایی هستند که 20 مردادماه در نگارخانه‌ها و گالری‌های شهر تهران افتتاح می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: همزمان با افتتاح نمایشگاه‌هایی همچون «رویای سرزمین مادری»، «چنگ»، «نجوای نمناک» و «اقلیم هنر» نمایشگاه‌هایی نیز به مناسبت ماه محرم در بعضی از نگارخانه‌ها برپا هستند.