یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از شروع سالی سخت حالا تسلا به نرخ رشد بالای خود در فروش خودروهای برقی بازگشته است. تحویل خودروهای جدید در دوره آوریل تا ژوئن تقریبا دو برابر شده و به بالاترین حد خود رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعطیلی دوروزه ایران به دلیل گرمای سراسری بی‌سابقه و حفظ سلامت شهروندان، دلایلی بود که از سوی علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت برای تعطیلی دوروزه کشور در روزهای 11 و 12 مرداد اعلام شد؛ دلایلی که مورد قبول بخش قابل‌توجهی از مردم قرار نگرفت، آنها این اظهارات را غیرواقعی می‌دانستند و معتقد به دلایل پشت‌پرده‌ای بودند. عدم اعتمادی که ساعتی بعد با انتشار یک خبر قوت بیشتری گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متخصصان امنیت سایبری به کاربران گوشی‌های اندرویدی درباره یک اپلیکیشن هشدار داده‌اند. آنها گفتند که هکرها از یک برنامه اندروید جعلی به نام «SafeChat» برای آلوده کردن دستگاه‌ها به بدافزار جاسوسی استفاده می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

محمد‌تقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو با اشاره به سوال خود از صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سامانه مجلس شورای اسلامی بارگزاری شده، گفت: اینجانب از وزیر کار پرسیدم که علت بی توجهی مدیرعامل دخانیات به تأمین مواد اولیه و کاهش تولید و حتی حرکت برای توقف کامل تولید در شرکت دخانیات و بیکاری کارگران چیست؟ چرا برخی با هدف واگذاری...

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی با مطالبه "حقابه هیرمند" برای مردم استان از این گفته است که متأسفانه کار مهمی در رابطه با حقابه سیستان به جز شعار دادن انجام نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از محکومیت یک نظامی صهیونیست به دلیل سرقت هزاران فشنگ از پایگاه‌های نظامی ارتش این رژیم و فروش آن‌ها خبر داد. وی افزود که یک نظامی دیگر نیز به اتهام دادن اطلاعات درباره پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه به یک غیرنظامی صهیونیست محکوم شده است. این نخستین باری نیست که از پایگاه‌های نظامی...

وب‌گاه مشرق نیوز

سردبیر روزنامه زنجیره‌ای خرداد: یک‌سری روزنامه‌نگار داریم که چریک هستند، به‌جای کلاشنیکف و ژ3، قلم بیک در دستشان گرفته‌اند ولی کارکرد همان ژ3 و کلاشنیکف را از آن می‌خواهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان گزارش یک امروز خود را به روز خبرنگار اختصاص داده اما در همین گزارش نیز به خبرنگاران حمله کرده است!

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران با اشاره به استقرار سامانه پایدار جوی، پیش‌بینی کرد که هوای گرم و شرجی از امروز سه‌شنبه تا پایان هفته جاری در این استان ماندگار باشد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو - مبین محسنی؛ گویی همین دیروز بود که خبری جهان را در بهت و شگفتی فروبرد، خبری مبنی بر همه‌گیری ویروسی در چین، ویروسی که در دسامبر 2019 از شهر ووهان سربرآورده و در مدت کوتاهی چین را در نوردیده بود؛ کوید -19! نامی که برای همه ما آشناست. در بحبوحه جولان روزافزون کرونا آمار و ارقام نه‌تن‌ها از مهار کرونا در کوبا خبر می‌دادند بلکه در سایر اخبار از صادرات گسترده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه‌ای تاکید کرد: مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل حدود ساعت 2:20 بامداد روز هفتم اوت 2023 با هدف قرار دادن حومه دمشق از سمت جولان اشغالی مرتکب جنایت فجیعی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سوریه از سازمان ملل و شورای امنیت خواست تا حمله تروریستی اسرائیل به حومه دمشق را محکوم کرده

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند سالی است که بازار خرید و فروش وام بسیار داغ شده و سایت‌های بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند. اما علت داغ‌شدن تنور خرید و فروش وام چیست؟

وب‌گاه مشرق نیوز

هنرمند نه‌تنها سخت و پیچیده سخن نمی‌گوید بلکه تلاش می‌کند تا بتواند پیچیده‌ترین مضامین فلسفی، عقلی و عرفانی را در بیانی ساده با زبان هنر بازگو کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرسدس بنز EQS 580 الکتریکی به مجموعه ماشین‌های لوکس نیروی پلیس دبی اضافه شد.