یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عصر ایران

زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی، ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در ایام ناآرامی‌های کشور به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی بازداشت شده و در نهایت عفو خورد، در یک لایو اینستاگرامی به برخی انتقادات پاسخ داد.

وب‌گاه عصر ایران

کاش دبیر محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی در کنار متهم کردن پلت‌فرم‌ها به ترویج سیگار و مشروب و روابط ناسالم، پاسخ این سوال و دخالت شورای عالی انقلاب فرهنگی در وظایف قانونی شورای عالی فضای مجازی را هم بدهند.

وب‌گاه عصر ایران

این سند جنگ عراق علیه ایران در یکی از عملیات‌ها به دست رزمندگان ایرانی افتاده و در همان زمان ترجمه و در اختیار فرماندهان قرار داده شده است.

وب‌گاه عصر ایران

در شرایط این روزهای کشور که دمای هوا در سراسر کشور گرم تر از حد نرمال است و شرایط جسمانی با این تغییرات سازگاری لازم را پیدا نکرده است، این نوسانات آب و هوایی، آثار زیانباری بر سلامت بدن اعمال می‌کند. در این اینفوگرافیک عوارض زیانبار گرمازدگی بر بدن را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه عصر ایران

در حالی که گروه های مقاومت فلسطین و رسانه ها تاکید دارند که گلدن در نزد حماس گروگان است، فرماندهان ارتش رژیم اسرائیل مدعی هستند، وی پیش از ربوده شدن جسدش توسط نظامیان حماس، کشته شده است./ عکس: هدار گلدن

وب‌گاه عصر ایران

پلتفرم صاقچه مجدد فعال شد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان صداوسیما مسئولیت تنظیم‌گری و صدور مجوز رسانه‌ها در عرصه صوت و تصویر فراگیر در فضای‌مجازی اعم از رسانه‌های کاربرمحور و ناشرمحور مثل وی‌او‌دی‌ها و نیز تولید و عرضه سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی و نمایش خانگی را عهده‌دار است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور اوکراین: «به تدریج، جنگ به قلمرو روسیه، به مسکو و به مراکز نمادین و پایگاه‌های نظامی آن کشور می‌رسد و این یک روند اجتناب‌ناپذیر، طبیعی و کاملا عادلانه است».

وب‌گاه عصر ایران

ریدلی اسکات فاش کرد که واکین فینیکس دو هفته پیش از آغاز فیلمبرداری فیلم حماسه تاریخی ناپلئون، دقیقا نمی‌دانست باید چه کاری انجام دهد.

وب‌گاه عصر ایران

عربستان سعودی قصد دارد در اوایل ماه اوت (نیمه مرداد) میزبان مذاکرات درباره اوکراین باشد و از 30 کشور دعوت کرده است، اما روسیه را در این مذاکرات حضور ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی دولت: ابلاغیه تعطیلی شامل همه بخش‌های خصوصی و عمومی می‌شود. موارد خاصی که نیاز به خدمات عمومی دارند باید مجوز از استانداری یا وزارت مربوطه بگیرند.

وب‌گاه عصر ایران

مشاور رئیس جمهوری اوکراین: این یک تاکتیک استاندارد روسیه است که توجهات را منحرف کرده، لحظه را غنیمت بشمارد و درگیری را گسترش دهد.

وب‌گاه عصر ایران

در اثر این اتفاق، مریم باقرزاده زن دوچرخه‌سوار دچار خونریزی مغزی شده و سطح هوشیاری او در حال حاضر پنج است.

وب‌گاه عصر ایران

براساس آمار اعلامی نیروهای کلیدی و متخصص 67 درصد شرکت های دانش بنیان، وارد فرآیند مهاجرت شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

عکسی از محسن چاوشی در بین الحرمین در فضای مجازی پربازدید شده است.