یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عصر ایران

گلکسی ال7 در واقع یک کراس اوور هیبریدی است که قیمت آن در بازار چین از 19500 هزار دلار آغاز می شود. این پلاگین هیبرید همانند اکثر خودروهای روز بازار جهانی، طراحی جذاب مبتنی بر چراغ های اصلی بسیار باریک در قسمت دماغه، جلوپنجره بسته یکپارچه و شیب سقف کوپه در ستون آخر را ارائه می دهد.

وب‌گاه عصر ایران

عروس سلطنتی انگلیس، هر روز برنامه تمرینات ورزشی خود را جدی می‌گیرد، ولی خودش می‌گوید این رژیم صبحانه به خصوص مصرف جو در لاغری و حفظ آمادگی جسمانی‌اش موثر بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

رخشنده اعتصامی معروف به پروین اعتصامی در 25 اسفند 1285 خورشیدی در شهر تبریز به دنیا آمد. پدرش یوسف اعتصامی آشتیانی (اعتصام الملک) از رجال نامی و نویسندگان و مترجمان مشهور اواخر دوره قاجار بود. در کودکی با خانواده به تهران آمد. پایان‌نامه تحصیلی خود را از مدرسه آمریکایی تهران گرفت و در همانجا شروع به تدریس کرد. پیوند زناشویی وی با پسر عمویش بیش از دو و نیم ماه دوام نداشت. وی پس از جدایی...

وب‌گاه عصر ایران

دیپلمات ارشد آمریکایی مدعی شد: استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین باید به صورت جامع مورد تحقیق قرار گیرد زیرا پاراگراف 4 قطعنامه 2231 را نقض می کند.

وب‌گاه عصر ایران

رییس کل دادگستری فارس نیز سه شنبه دهم مرداد جاری در واکنش به این حادثه ضمن تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از آمران به معروف طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواست تا این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و مراتب برخورد اطلاع رسانی شود.

وب‌گاه عصر ایران

قیمت مصوب پروازهای اربعین 1402 تا 10 روز آینده مشخص و اعلام خواهد شد. قیمت مقطوع است و سعی می‌کنیم برای همه مردم دسترسی به خرید بلیت را فراهم کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

هر سال روز سیزدهم محرم به یاد دفن پیکر شهدای کربلا توسط قوم بنی‌اسد، حرم امام حسین و حضرت عباس برای عزاداریِ بانوان اختصاص می‌یابد.

وب‌گاه عصر ایران

اتاق اصناف تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان، اتاق اصناف و همه اتحادیه‌های صنفی تهران فردا (چهارشنبه) تعطیل است، اما این تعطیلی شامل بازار تهران نمی‌شود و اصناف به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وب‌گاه عصر ایران

سالمند سالاری در آمریکا: بیش از 70 درصد بازیگران سیاسی آمریکا را افرادی تشکیل می دهند که در دهه 70 یا 80 زندگی خود هستند.

وب‌گاه عصر ایران

به انتخاب فدراسیون فوتبال اروپا (یوفا) مورینیو یکی از 10 مربی برتر تاریخ فوتبال است. او همچنین با کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ یوفا و لیک کنفرانس اروپا، صاحب رکورد است / به انتخاب فدراسیون فوتبال اروپا (یوفا) مورینیو یکی از 10 مربی برتر تاریخ فوتبال است. او همچنین با کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ یوفا و لیک کنفرانس اروپا، صاحب رکورد است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون پارلمانی رئیس جمهور از تقدیم لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1402 کل کشور با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

«زمانی که رئیس جمهور (زلنسکی) نتواند وظایف خود را انجام دهد، رئیس پارلمان اوکراین مسئولیت‌های او را بر عهده می‌گیرد. بنابراین، هیچ خلاً قدرتی وجود نخواهد داشت.»

وب‌گاه عصر ایران

«پرونده برای تعیین تکلیف نهایی و رسیدگی به اعتراض، به دیوان عالی کشور ارجاع خواهد شد».

وب‌گاه عصر ایران

عزیز عبدی تنها یک هفته پس از صعود به قله 7135 متری لنین قصد آن کرده بود تا به قله «خانتنگری» در ارتفاع 7010 متری صعود کند و تنها 100 متر مانده بود...

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد که اتحادیه اروپا «از شرایط حمله پهپادی روز سه شنبه اوکراین به مسکو یا جزئیات دیگری در این زمینه اطلاعی ندارد».