یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عصر ایران

قطر ایرویز هم با انتشار گزارش عملکرد خود در سال مالی 2023-2022 میلادی اعلام کرد که این شرکت نیز رکورد سوددهی خود را با ثبت 1.21 میلیارد دلار سود شکسته است.

وب‌گاه عصر ایران

در وزن 48 کیلوگرم کشتی فرنگی نوجوانان جهان پیام احمدی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر ماکسیم بارادزیاک از بلاروس را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر هاروکو شینا از ژاپن را مغلوب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مخبر دزفولی استاد ممتاز پایه 50 دانشگاه تهران است که از سال 1388 و با رأی مجمع عمومی فرهنگستان علوم به‌عنوان عضو پیوسته این فرهنگستان انتخاب شده بود.

وب‌گاه عصر ایران

پلیس: این درگیری هیچ ارتباطی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر نداشته است.

وب‌گاه عصر ایران

عکسی از ریما رامین فر و پسرش منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

متقاضیان زیر 18 سال می‌توانند به صورت گروهی و از طریق یک سرگروه در سامانه سماح برای پیاده روی اربعین نام نویسی کنند.

وب‌گاه عصر ایران

شکیب شجره بازیگر درباره گارد گفتن و نقد بعضی هنرمندان نسبت به سبک بازیگری که تدریس می کند حرف زد.

وب‌گاه عصر ایران

استان های «المثنی» با 49.2، «نجف اشرف» با 49، «واسط» با 48.6، «ذی قار» با 48.6 و «الدیوانیه» با 48.5 درجه سانتیگراد از دیگر استان‌های عراق بودند که همراه با استان‌های «آبادان» و «اهواز» ایران و منطقه «صلابیا» در کویت در بین گرم‌ترین نقاط جهان طی 24 ساعت گذشته قرار گرفتند.

وب‌گاه عصر ایران

بیوک میرزایی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ضمن اشاره به آخرین فعالیت‌های خود، از تفاوت فاحش میان دستمزدهای کار در رادیو با کارهای تلویزیونی گفت.

وب‌گاه عصر ایران

نحوه تعامل شبه نظامیان با سایر شاخه های ارتش و دستگاه اطلاعاتی هنوز مشخص نشده است. روسیه در حال حاضر یک گارد ملی دارد و پوتین توسط لایه‌های امنیتی محافظت می شود.

وب‌گاه عصر ایران

به نظر شما رئیس جمهور بعدی آمریکا کیست؟

وب‌گاه عصر ایران

سفیر هند در جریان بازدید از کمپ تیم‌های ملی کشتی با علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی هم دیدار داشت و جلسه کوتاهی هم با او برگزار کرد..

وب‌گاه عصر ایران

پیش از این نوبخت گفته بود که با انتشار 311/5 هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دوسال بیش از 8 سال فعالیت دولت های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی برای کسب درامد منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ساعتی قبل صدای شبیه انفجار در برخی مناطق اسلامشهر به گوش رسید.

وب‌گاه عصر ایران

تعطیلی این دو روز سراسری است. طبیعتا وقتی هوا گرم است هم برای بخش خصوصی و هم بخش عمومی گرم است. تفاوتی وجود ندارد و همه بخش‌ها تعطیل هستند. آن بخش‌هایی که این امر را رعایت نکنند باید مجوز کسب کنند.

وب‌گاه عصر ایران

لیندسی گراهام: "خطاب به دوستان روسیه خود که درباره استفاده از تسلیحات هسته‌ای در اوکراین صحبت می‌کنند اعلام می‌کنم: لازم است بفهمید که این اتفاق با توجه به مجاورت اوکراین به خاک ناتو حمله به خود ناتو خواهد بود."