یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عصر ایران

در رویه تجاری برای موبایل بالای 600 دلار جمع حقوق ورودی (تعرفه) 15 درصد و برای گوشی‌های زیر 100 دلار جمع حقوق ورودی 6 درصد است.

وب‌گاه عصر ایران

غزاله حسینی در رده دختران نوجوان، با رکورد 81 یک ضرب، 101 دوضرب و مجموع 182 کیلوگرم قهرمان آسیا شد و در یک ضرب و دوضرب مدال وزنه‌برداری گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

مردم می‌توانند امشب اولین مورد به نام ماه ماهی خاویاری را در ماه جاری میلادی ببینند و دومین ابرماه در پایان اوت یعنی 29 روز دیگر. از آن‌جایی که این دومین ماه کامل در یک ماه است، ماه آبی کمیاب نیز خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

بردلی کوپر بازیگر و کارگردان آمریکایی در پی اعتصابات سینمایی در هالیوود در اولین نمایش جهانی فیلم جدیدش «مایسترو» در جشنواره ونیز شرکت نمی‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

کانون صرافان در واکنش به اطلاعیه بانک مرکزی گفته است: انحلال کانون صرافان در ماده 21 اساسنامه جز اختیارات مجمع عمومی فوق العاده بوده و طبیعتاً هر گونه فرآیندی خارج از مسیر قانونی تخلف است و از طریق مراجع قضائی پیگیری خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان توسعه تجارت از عرضه محصولات جدید تویوتا، هیوندا و نیسان در بازار ایران خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

علائم اولیه سرطان ریه را در این اینفوگرافیک ببینید.

وب‌گاه عصر ایران

مردم می‌توانند میوه، سبزیجات، نان و هرآنچه در خانه دارند و از آن استفاده نمی‌کنند را به اینجا بیاورند و آنچه دلشان می‌خواهد را نیز از داخل یخچال بردارند. از بی‌خانمان‌ها گرفته تا سالمندان و دانشجویان و دیگر اهالی محل می‌توانند از محتویات این یخچال‌ها استفاده کنند و هدف اصلی استفاده از این یخچال‌ها، کاهش ضایعات مواد غذایی است.

وب‌گاه عصر ایران

سلمان سالک چندی پیش خبر از تشکیل یک ارکستر بزرگ موسیقی ایرانی داد که قرار بود عمده نوازندگان آن را فارغ‌التحصیلان موسیقی دانشگاه فرهنگ و هنر واحد 46 تشکیل دهند. اکنون این ارکستر با حضور 150 نفر تشکیل شده و قرار است به زودی فعالیت‌های خود را آغاز کند.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان مرکزی، واحدها، مراکز آموزشی و مؤسسات تابعه دانشگاه آزاد اسلامی در ایام مذکور (مورخ 11 و 12 مرداد ماه) تعطیل خواهند بود.

وب‌گاه عصر ایران

انجمن دیده‌بان بین‌المللی زندان‌ها اعلام کرد که ازدحام بیش از حد زندان‌ها ممکن است در چند ماه آینده با نزدیک شدن به بازی‌های المپیک بدتر شود. این در حالی است که مقامات هدف خود را «جرم صفر» قرار داده بودند.

وب‌گاه عصر ایران

در طول 24 ساعت گذشته، 4 نفر از بیماران کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به 146 هزار و 315 نفر رسید.

وب‌گاه عصر ایران

آنگوس کلود هنرپیشه آمریکایی که بیشتر برای بازی در سریال سرخوشی شناخته می‌شود، در سن 25 سالگی درگذشت.

وب‌گاه عصر ایران

شرایط پیشنهادات ارائه شده توسط امارات عربی متحده شامل پرداخت حقوقی سه برابر بالاتر از استاندارد رایج در اسرائیل، فرصت‌های تحصیلی برای فرزندان پزشکان، اعطای «ویزای طلایی» و اجازه اقامت طولانی مدت عنوان شده است.

وب‌گاه عصر ایران

تهران فردا 11 مرداد با دستور هیات دولت ادارات پایتخت تعطیل است و طرح ترافیک اجرا نمی‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

منابع خبری به ایسنا گفته‌اند ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز، نقش جهان اصفهان، شهدای فولاد اهواز، آزادی تهران و شهید سلیمانی سیرجان مجوز میزبانی از زنان را دریافت کرده‌اند و سایر ورزشگاه‌ها مانند شهید وطنی قائمشهر نیز در تدارک فراهم کردن مقدمات اولیه و میزبانی از بانوان هستند.