دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا نصری، حقوقدان بین‌الملل در توئیتی نوشت: ادعای جدید اسرائیل صرفاً یک زمینه‌سازی است تا بستر حقوقی لازم برای قراردادن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه را فراهم کند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اولین اتوبوس‌های که ساکنان شمیران را به تهران می‌رساند، متعلق به شرکت اتوعدل بود. هرچند نخستین نشانه‌های اتومبیل در شمیران به دوران مظفرالدین شاه برمی‌گردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هانی کرده؛ از چاقوکشی در نوجوانی تا درگیری در تمرین تیم استقلال هانی کرده، شرور معروف تهران کیست و ماجرای حمله او به برخی هواداران تیم استقلال چیست

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایروانی گفت: حضور غیرقانونی نیرو‌های نظامی خارجی، از جمله نیرو‌های آمریکایی در سوریه نقض آشکار منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز بهداشت زاهدان از فوت یک نفر با علائم تب کریمه کنگو در این شهر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب ساوه با اشاره به کاهش روند شیوع بیماری سالک روستایی گفت: شیوع سالک شهری در ساوه که مواردی هم گزارش شده، نگران کننده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

3 پسر کم سن و سال در قهوه‌خانه نشسته بودند که نقشه مخوفی کشیدند و با جولان وحشت در بزرگراه کرج دست به زورگیری‌های سریالی زدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار ساوه گفت: تخریب خانه‌های مخروبه و کانال کشی فاضلاب روستایی در روستاهایی که بیماری سالک شیوع پیدا کرده است انجام شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه فرارو

طبق آنچه در کتیبه‌های قدیمی مربوط به تاریخچه طهران پیدا شده، پس از فتح شیراز به‌دست آقامحمدخان قاجار یا همان بنیانگذار دودمان قاجاریه و با سقوط حکومت زندیه، خانواده سلطنتی زند به روستای یافت‌آباد در تهران منتقل _ تبعید_ شدند تا برای جلوگیری از کودتا و هر گونه آشوب تحت مراقبت قرار گیرند.

خبرگزاری مهر

دولتها طی سالهای قبل شیوه های مختلفی برای فروش خودرو داشتند اما هیچیک از این شیوه ها نه تنها نیاز واقعی مردم را پاسخ نداد بلکه منجر به زیاندهی خودروساز، افزایش تقاضای کاذب و جولان دلالان شد.

خبرگزاری مهر

دهدشت - همجواری با سایت دفن زباله که جانمایی مناسبی ندارد، نفس کشیدن را برای مردمان دیار بلادشاپور «دهدشت» سخت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار سلامی گفت: حضور هیچ مسلحی برای فتنه‌گری در این دیار قابل تحمل نیست، سرزمین در اختیار چنین کسانی قرار نمی‌گیرد، جایی که امن است پیشرفت می‌کند و رفاه در آن جای می‌گیرد و کودکان به مدرسه و جوانان به دانشگاه می‌روند تجارت رونق و کارخانه‌ها ساخته می‌شود، سرزمین‌ها آباد می‌شوند، امنیت موهبت و ودیعه الهی و نعمت خداوندی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سلامی، فرمانده کل سپاه گفت: حضور هیچ مسلحی برای فتنه‌گری در این دیار قابل تحمل نیست، سرزمین در اختیار چنین کسانی قرار نمی‌گیرد، جایی که امن است پیشرفت می‌کند و رفاه در آن جای می‌گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

سردار سلامی گفت: بزرگترین آرزوی ما خوشبختی و سعادت مردم است، بدخواه یک نفر حتی کسانی که دشمن ما هستند نیستیم؛ معتقدیم آن عده‌ای هم که فریب خورده‌اند برمی‌گردند کما اینکه افرادی هم فهمیدند که اشتباه فکر می‌کردند و برگشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبیرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم معارفه و تکریم فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج اظهار کرد: خداوند متعال را بسیار سپاس‌گزارم که در این روز معنوی که متعلق به شهادت حضرت امام باقر (ع) است و در این فضای سرشار از روحانیت و معنویت توفیق و افتخار حضور در این دیار را پیدا کردم. وی گفت: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور هیچ مسلحی برای فتنه‌گری در این سرزمین قابل تحمل نبوده و ایران جای جولان خائنان به استقلال و امنیت کشور نیست.