دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از بیرون پای یک بچه بار دیگر در این باشگاه باز شده است، این بچه هیچ وقت نمی‌گذارد آب خوش از گلوی استقلال پایین برود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، شامگاه امروز (چهارشنبه)، به مناسبت سالگرد جنگ 33روزه سخنرانی کرد و به تحولات منطقه پرداخت. * هدف هتک حرمت قرآن کریم، فتنه‌انگیزی بود دبیرکل حزب‌الله لبنان بعد از درود و تبریک اعیاد قربان و غدیر خم، در ابتدا به مسئله هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد پرداخت و گفت: «هر انسان آزاده و شرافتمندی در جهان باید...

خبرگزاری تسنیم

حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی و کارشناس مسائل راهبردی و نظامی در نشست «اسرائیل و اپوزیسیون ایران» با اشاره به ائتلاف صهیونیسم مسیحی و یهودی در مقابل انقلاب اسلامی بر لزوم برخورداری از نگاه آفندی در مقابله با جنگ روانی اسرائیل تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

فردوسی‌پور، رئیس گروه غرب آسیای مرکز مطالعات وزارت امور خارجه در «نشست اسرائیل و اپوزیسیون»، صهیونیسم را مبنای اصلی نظام لیبرال غربی دانست و گفت: ایران براساس مجاهدت‌های حاج قاسم، عمق استراتژیک خود را بر وضعیت پیرامونی سرزمین‌های اشغالی قرار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ساماندهی بازار مسکن و تولید آن در کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم بوده است و اثر این اقدامات در بهار امسال خود را نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فراز نوشت: چرا اکنون که فساد آشکار شده است، صدایی از آن بلند نمی‌شود چرا هیچ کس ورود نمی‌کند؟ بالاخره فسادی رخ داده یا نداده است؟ اساسا اصل موضوع دخالت دولت در قیمت گذاری خوراک پتروشیمی‌ها یک بحث دیگری است اما به هر حال دولت ورود کرد و نامه‌ای هم رد و بدل شد و این اتفاق را رقم زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیته دائمی بودجه و برنامه‌ریزی مجمع مجالس آسیایی و دومین نشست کارگروه اسناد پایه مجالس آسیایی، روز گذشته به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس آغاز به کار کرد. این اجلاس با حضور 20 کشور در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد. در این اجلاس نمایندگان پارلمان‌های مجمع مجالس آسیایی، مواردی همچون لزوم تقویت APA، مقابله با پروژه اسلام‌هراسی، حمایت از سوریه مقابل تحریم‌ها و اخذ راهبرد واحد در...

وب‌گاه فرارو

ریحان یکی دیگر از گیاهان محبوب در آشپزی است که رایحه قوی، آن را به یکی از اجزای اصلی غذا، از ایتالیایی تا تایلندی، تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید پستو درست کنید، یا می‌خواهید پشه‌ها را دور نگه دارید کافی است یک گلدان ریحان داشته باشید. جالب اینکه حتی مجبور نیستید بین استفاده از برگ‌ها در آشپزی یا خرد کردن آن‌ها برای از بین بردن پشه‌ها انتخاب کنید چرا که ریحان در تمام تابستان برگ‌های تازه...

وب‌گاه فرارو

حضور مالخران تبعه افغانستان هم در بازار پر رنگ شده و آن‌ها اغلب خریداران گوشی‌های آیفون سرقتی هستند. آن‌ها گوشی‌های سرقتی را در بسته‌های صد تایی به افغانستان ارسال می‌کنند. یکی از این مالخران می‌گوید: در افغانستان گوشی‌ها قابل ردیابی نیست و بازار خرید گوشی‌های سرقتی آیفون گرم است و حتی این گوشی‌ها در سوپرمارکت هم فروخته می‌شود. هر گوشی را بین سه تا 10میلیون می‌خریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از جولان لوکس‌ترین بی‌ام‌و را در خیابان‌های پایتخت مشاهده کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

چند سالی است که اخبار زورگیری با موتورسیکلت در فضای رسانه‌ای کشور پررنگ شده، البته جرائم اینچنینی همواره در هر جامعه‌ای وجود دارند و نمی‌توان گسترش فضای مجازی و سرعت چرخش اخبار را نادیده گرفت.

وب‌گاه گسترش

چند سالی می‌شود که روزهای آلوده علاوه بر زمستان، در تابستان هم، دامن شهرهای بزرگی نظیر تهران را گرفته و سال به سال در حال جولان دادن است.

وب‌گاه عصر ایران

شبکه کان نیوز اسراییل در گزارشی به نقل از منابع عربی مدعی شده روسیه برای تبادل گروگان ها بین ایران و اسرائیل در حال میانجیگری است.

خبرگزاری تسنیم

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت، مقصر اصلی اتفاقات اخیر باشگاه استقلال رئیس سازمان خصوصی‌سازی است و پس از او وزیر ورزش و جوانان.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

6 بیمار مبتلا به بیماری «تب کریمه کنگو» در استان اردبیل شناسایی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دمای هوای اهواز در 24 ساعت گذشته به 50.2 درجه سانتیگراد رسید و حداکثر دمای استان خوزستان را به خود اختصاص داد.