دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه فرارو

اراذل و اوباشی که در فوتبال ایران جولان می‌دهند، از کجا می‌آیند و چرا قدرت می‌گیرند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هزاران نفر از کاربران توییتر می‌گویند این شبکه‌ی اجتماعی با اختلال مواجه شده است. بر اساس گزارش ایندپندنت، تعداد کسانی که در سایت Down Detector به مشکلات توییتر اشاره کرده‌اند مرز سه هزار نفر را رد کرده است. کاربران می‌گویند امکان مشاهده‌ی توییت‌ها و تایم‌لاین وجود ندارد و فالوورها ناپدید شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از خودرو مازراتی MC در سطح شهر تهران در فضای مجازی منتشر شده است.

وب‌گاه فرارو

تصویری از خودرو مازراتی MC در سطح شهر تهران در فضای مجازی منتشر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

تصویری دیدنی از جولان غول‌پیکرترین محصول مرسدس بنز با پلاک وارداتی در خیابان‌های تهران را ببینید.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت با بیان اینکه شرکت‌های ارائه کننده خدمات پس از فروش تا 2 ماه آینده ساماندهی خواهند شد، گفت: شرکتی که شاخص‌های پایینی داشته باشد به طبع دیگر مورد تایید ما نخواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

خدیجه احمدی کارگردان انیمیشن «حماقت» با بیان اینکه برای ترسیم نقش مخرب انسان در طبیعت، از جوجه‌تیغی به عنوان نماد استفاده کردم گفت: برای تولید این اثر از تکنیک سه بعدی استفاده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران ورزشی نوشت: حجت کریمی که کارش را با پروژه حذف از آسیا شروع کرد، حالا به نقطه‌ای رسیده که از اراذل و اوباش در تمرین استقلال استقبال می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس شمسعلی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان «دین زدایی می‌کنند، چون ضربه خورده‌اند» نوشت: رهبر انقلاب در فرازی از پیام اخیر خود به حجاج فرمودند: «وحدت» و «معنویت» در این مقطع زمان بیش از گذشته در معرض دشمنی و کارشکنی استکبار و صهیونیسم است. آمریکا و دیگر قطب‌های سلطه استکباری، با وحدت مسلمانان، با تفاهم ملت‌ها و کشور‌ها و دولت‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد دانشگاه علامه طباطبایی با هشدار جدی درباره کیفیت پایین سند برنامه هفتم توسعه که آن را تا حد یک شوخی، تنزل می دهد، گفت: تنها یکی از نقدهای جدی این است که در این سند هیچ حرفی درباره صنعت ساخت و محیط زیست و بحران ها و نگرانی های مردم، خام فروشی و آشفتگی ها و... وجود ندارد؛ حال آنکه می گوید سه برنامه قبلی شکست خورد و اکنون هیچ عبرتی از شکست آن سه سند وجود ندارد و اتفاقا بدتر از آن...

وب‌گاه مشرق نیوز

مسئله حجاب آن طور که برنامه‌ریزان دشمن تدارک دیده‌اند به بی‌حجابی ختم نخواهد شد و هدف ترویج برهنگی و سرگرم کردن جوانان به پوچی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در آستانه برگزاری انتخابات 2023 ترکیه، دولت اردوغان برای رهایی از انتقادات داخلی در خصوص بحران پناهندگان و رفع تنش با همسایه جنوبی به مسکو پیشنهاد داد تا با ایجاد مکانیزم سه‌جانبه به تسریع در روند عادی‌سازی روابط آنکارا - دمشق کمک کند. دور نخست این گفتگو‌ها در دسامبر 2022 با حضور وزرای دفاع و اطلاعات روسیه، ترکیه و سوریه در مسکو برگزار شد. پس...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا نصری، حقوقدان بین‌الملل در توئیتی نوشت: ادعای جدید اسرائیل صرفاً یک زمینه‌سازی است تا بستر حقوقی لازم برای قراردادن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه را فراهم کند

خبرگزاری دانشجو

اولین تمرین استقلال با نکونام با حمله وحشیانه اراذل به هواداران استقلال همراه شد تا این شخص که یکی از اوباش معروف است صحنه‌های عجیبی را خلق کند.

وب‌گاه عصر ایران

رییس موسسه مطالعاتی دین و اقتصاد؛ درباره این سوال که «چرا فرآیند تدوین برنامه هفتم را به عنوان بحث کلیدی انتخاب کرده ایم.» اظهار کرد: در شرایط کنونی، یک برنامه با کیفیت توسعه می تواند منشاء خیرهای بسیار بزرگ شود و بسیاری از محدودیت ها و محرومیت های کشور را به حداقل برساند.