دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری تسنیم

ساماندهی دستفروشان در پایتخت تا به امروز به سرانجام مشخصی نرسیده و تعداد آنها در سطح شهر بیش از گذشته هم شده و همچنان در حال افزایش است؛ ساماندهی دستفروشان لزوم توجه بیشتر مدیریت شهری تهران را می‌طلبد.

وب‌گاه مشرق نیوز

افراطیون مدعی اصلاحات و شبکه نیابتی دشمن در داخل که 8 سال کشور را معطل اعتماد به غرب و بهانه‌جویی‌های دشمن گذاشتند، امروز نیز دستاوردها و رویدادهای امیدآفرین را سانسور و اخبار دروغ پمپاژ می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهم‌ترین بیماری که طی ذبح دام و دستکاری لاشه آن ممکن است منتقل شود، تب خونریزی دهنده کریمه کنگو است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موفقیت‌های دولت انقلابی نشان داد که مدعیان اصلاحات به دروغ مدعی بودند که اقداماتی مانند تجارت خارجی، واردات واکسن و در مجموع پیشبرد امور کشور منوط به برجام و FATF است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روح اله متفکرآزاد گفت: میزبانی و حمایت از برگزاری گردهمایی منافقین در فرانسه دارای تبعات سیاسی و حقوقی خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با دادستان کل کشور ضمن تقدیر از تعامل قوه قضاییه در حل چالش‌های شهری، خواستار ورود جدی دادستانی کل کشور به موضوع برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران در خیابان سئول شد.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم توضیحاتی درباره آخرین شرایط این تیم ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی جلسه مشترک مسئولان ارزی بانک مرکزی با گمرک با هدف تحقق بازگشت ارزهای صادراتی ومدیریت ارز واردات برگزار شد که ابهامات مربوط به اصلاح ارزشهای گمرکی و ترخیص نا محدود بدون ثبت سفارش پابرجاست.

وب‌گاه فرارو

درفک نام قله‌ای در ارتفاع 2700 متری از سطح دریا است که در رشته کوه البرز مرکزی، استان گیلان، منطقه عمارلو، بخش خورگام شهرستان رودبار واقع شده است. این منطقه ییلاقی در گذشته یک آتشفشان بوده که این روز‌ها دیگر خاموش شده است. منطقه ییلاقی درفک یکی از بهترین مکان‌ها برای آفرود سواران است که از پستی و بلندی‌های مناطق رسی، جنگلی و کوهستانی عبور می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و بدون‌صاحب، یکی از مطالبات جدی مردم در نقاط مختلف کشور است. حتی در مناطق شمالی شهر هم بیتوته دارند به‌طوری که این مشکل دیگر فقط مربوط به حاشیه‌ها یا مناطق محروم و جنوبی نیست.

وب‌گاه الف

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به تداوم جولان بادهای 120 روزه در منطقه سیستان گفت: سرعت طوفان در زابل بامداد امروز به 104 کیلومتر در ساعت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معمولا پوست مار، کروکودیل و خرگوش در ایران دباغی نمی شوند و بیشتر وارداتی است و واردات آنها مجاز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از خودروی غول‌پیکر مرسدس بنز در خیابان‌های تهران را ملاحظه می کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از غول پیکرترین خودروی مرسدس بنز را در خیابان‌های تهران ملاحظه می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

هشمهری نوشت: تجارت پوست حیوانات در فضای مجازی بازار داغی را برای فعالان آن فراهم کرده است تا جایی که قیمت پوست یک کروکودیل را 80 میلیون تومان قیمت گذاری می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هانی کرده؛ از چاقوکشی در نوجوانی تا درگیری در تمرین تیم استقلال هانی کرده، شرور معروف تهران کیست و ماجرای حمله او به برخی هواداران تیم استقلال چیست