دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عرشه آنلاین

رژیم صهیونیستی از سال 1967، منطقه جولان که جز اراضی سوریه است را به اشغال خود درآورده و با وجود تأکید چندباره سازمان ملل متحد بر تعلق این اراضی به سوریه و غیرقانونی‌بودن اقدامات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی، این رژیم حاضر نیست به حاکمیت سوریه بر این منطقه اذعان کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونیو گوترش در مورد حوادث جنین در 19 ژوئن، هنگام عملیات نیروهای امنیتی اسرائیل و تبادل آتش که منجر به کشته شدن هفت فلسطینی از جمله دو کودک، هر دو دانش‌آموز در مدارس سازمان ملل شد، ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل از تداوم خشونت ها و تلفات جانی در سرزمین های اشغالی فلسطین به شدت نگران است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 20 سارق و کشف 17 دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه در این شهرستان خبرداد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، تهرانی‌ها در بهار امسال هشت روز هوای پاک، 76 روز هوای قابل قبول تنفس کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین حملات شهرک‌نشینان اسرائیلی به کرانه باختری را تروریستی خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای‌اقتصاد: هادی خسروشاهین در همایش «اقتصاد پلاستیک در ایران» به ترسیم دورنمای توافق یا عدم‌توافق برجام و تبعات سیاسی و اقتصادی آن پرداخت. وی در شروع این سخنرانی گفت: امروز به اقتصاد و سیاست به عنوان دوعلم مستقل از یکدیگر نگاه نمی‌شود. حتی در بازخوانی تاریخ اقتصادی جهان این درهم‌تنیدگی مورد توجه قرار می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در نتیجه مقاومت سوری‌های ساکن جولان اشغالی، رژیم صهیونیستی مجبور شد، طرح صهیونیستی خود در این منطقه را متوقف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر ایران در دوحه گفت: 6 تن از هموطنانی که به جرم ورود غیرمجاز به آب‌های قطر بازداشت و به حبس یک ساله و جریمه نقدی محکوم شده بودند، با تعلیق سه ساله همراه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراکش در واکنش به ادامه شهرک‌سازی اسرائیلی‌ها، میزبانی از نشست نقب را لغو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، اکساندر لاورنتیف نماینده ویژه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در امور سوریه در کنفرانس مطبوعاتی که پس از بیستمین نشست مذاکرات آستانه درباره سوریه در آستانه قزاقستان برگزار شد، گفت که نشست سران دمشق و آنکارا برای عادی سازی روابط دو کشور پس از تهیه «نقشه راه» در دستور کار قرار می‌گیرد. نماینده ویژه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در امور سوریه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیانیه مشترک نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه در بیستمین نشست بین المللی سوریه در قالب آستانه منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل به تداوم درگیری‌ها میان اهالی جولان اشغالی و نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد و گفت: همه اسرائیلی‌ها ملزم به رعایت قانون هستند و ما هرج و مرج چه در جولان و چه در کرانه باختری را نخواهیم پذیرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شرکت کنندگان در بیستمین نشست مذاکرات آستانه در پایتخت قزاقستان، بر وحدت و یکپارچگی سوریه و مقابله با تجزیه و تروریسم در این کشور و حمایت از تلا‌ش‌ها برای عادی سازی روابط بین ترکیه و سوریه تأکید کرده و بیانیه‌ای را صادر کردند. بیانیه مشترک نمایندگان جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه به عنوان ضامنین چارچوب آستانه به شرح زیر است: 1....

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیانیه مشترک نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه در بیستمین نشست بین المللی سوریه در قالب آستانه منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه دولت های آلبانی و فرانسه به رویکرد قانونی خود برگشته اند، گفت: منافقین امروز در بدترین شرایط خود هستند و روز 30 خرداد برای آنها به روزی تاریک تبدیل شده است.