دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عصر ایران

2 تن مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در شهرستان نهبندان کشف شد.

خبرگزاری تسنیم

در حال حاضر شاهد هستیم که برخی سودجویان برای فرار از مقررات مبارزه با قاچاق تحت عنوان رویه مسافری اقدام به واردات تجاری عطر می‌کنند که ستاد قاچاق کالا و ارز باید در این مورد شفاف‌سازی کند.

خبرگزاری تسنیم

داده‌های رسمی دولت ایتالیا که روز جمعه منتشر شد، نشان می‌دهد که منابع آبی موجود در این کشور در سال 2022 به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: در عملیات نیرو‌های فراجا در شهرستان قزوین 240 کارت‌خوان از فروشندگان البسه و پوشاک قاچاق در قزوین کشف و ضبط شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین 240 کارت‌خوان از فروشنده البسه و پوشاک قاچاق در قزوین کشف و ضبط شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

همدستی قهرمان کشتی با مردی که خالکوبی‌های عجیب و غریب داشت در سرقت‌های سریالی از 100 زن و مرد تهرانی فاش شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

3 جوان که برای قدرت نمایی و اوباش‌گری ماشین‌های مردم در شهرستان قدس را تخریب کرده بودند در رصد اطلاعاتی پلیس دستگیر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوسان قیمت سهام در دومین هفته تابستان شدت گرفت، با این حال در روز دوشنبه و بعد از 7 روز معاملاتی رخوت‌انگیز، حقیقی‌ها راه ورود به بازار را با سرعت بیشتری در پیش گرفتند. چشم انداز مبهم از وضعیت متغیرهای سیاسی و اقتصادی همراه با تداوم ابهامات در بازار کامودیتی‌ها سبب شده است ضعف تقاضا و خروج پول بیش از گذشته در بازار سهام خودنمایی کند؛ با این حال باید دید آیا در روزهای آینده، نزدیکی به...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدرس AFC معتقد است که دلالان و مدیران ناکارآمد، فضای فوتبال را آلوده به فساد و انحراف کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گانی از نیروهای مسلح سوریه بامداد امروز با گروهی تروریستی که قصد نفوذ به یکی از نقاط نظامی این در محور کبانه در حومه شمالی لاذقیه را داشتند، مقابله کردند.

خبرگزاری مهر

پیش از آنکه بحث حمله اسرائیل و اعزام نیرو مطرح شده باشد، آرزوی آزادی کربلا، مکه و قدس را داشت. البته تنها حاج احمد نبود که آرزوی جنگ با اسرائیل را داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نیروهای امنیتی روسیه عکس‌های گوناگونی از پریگوژین یافتند که «العربیه» به سه قطعه از آنها دست یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزاش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش حزب‌الله لبنان، امروز (پنجشنبه، 6 ژوئن)، طی بیانیه‌ای درباره تحرکات مشکوک رژیم صهیونیستی در بخش شمالی شهرک مرزی الغجر، هشدار داد و اعلام کرد: «اخیراً نیرو‌های اشغالگر صهیونیست اقدامات خطرناکی را در بخش شمالی شهرک مرزی الغجر انجام داده‌اند. منطقه‌ای که سازمان ملل آن را بدون بحث و مناقشه به عنوان بخشی از خاک لبنان به رسمیت می‌شناسد». حزب‌الله...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چند سالی است که اعضای کتابخانه ملی، پیگیر نبود امنیت در بلوار این کتابخانه هستند، به گفته آنان از ضبط و لاستیک تا کل خودرو دزدیده می‌شود در حالی که حتی دوربین مناسبی برای پیگیری وجود ندارد. در عین مدیران کتابخانه ملی می‌گوید، پارکینگ ندارند و مسئولیتی متوجه آن‌ها نیست.