دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویدیویی از گران‌ترین خودروی وارداتی، فراری 458 در خیابان‌های تهران را ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

پشت پرده افشاگری نکونام و صحبت از بچه هایی که آرامش استقلال را نشانه رفته اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: وبا، ارتباط مستقیم با عدم رعایت بهداشت فردی و عمومی دارد و در واقع وبا، اولین اپیدمی در کشور در سال 44 است و پس از آن به بیماری بومی منطقه تبدیل شده

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ابتدای امسال 14 نفر در استان فارس به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا و یک نفر فوتی داشته‌ایم.

خبرگزاری مهر

اصفهان - اداره کل هواشناسی استان اصفهان در اطلاعیه نسبت به وزش باد توام با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و ماندگاری این شرایط تا چهارشنبه 28 تیرماه هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باشگاهها راه دور زدن قانون را بلدند و راحت می‌توانند زیرمیزی پول بدهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باشگاهها راه دور زدن قانون را بلدند و راحت می‌توانند زیرمیزی پول بدهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باشگاهها راه دور زدن قانون را بلدند و راحت می‌توانند زیرمیزی پول بدهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

زاهدان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: جولان بادهای 120روزه سیستان، سرعت توفان در زابل را به 101 کیلومتر بر ساعت رساند.

خبرگزاری تسنیم

سریال «سوران» شبکه یک سیما را می‌توان اثری برخوردار و متمایز دانست که تمام توان خود را مصروف کرده تا ضمن سرگرم کردن مخاطب، او را با واقعیات تاریخی مرتبط با انقلاب اسلامی آشنا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از اولین روزی که شروع کردیم، سعی داشتیم کارمان را به بهترین شکل انجام بدهیم اما هیچ اتفاقی در این باشگاه نیفتاده و نخواهد افتاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد نکونام، سرمربی استقلال سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه قراردادم در باشگاه نیست و آن را برده‌اند، گفت: پای «بچه» دوباره به این باشگاه باز شده است.

وب‌گاه فرارو

نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از بیرون پای یک بچه بار دیگر در این باشگاه باز شده است، این بچه هیچ وقت نمی‌گذارد آب خوش از گلوی استقلال پایین برود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، شامگاه امروز (چهارشنبه)، به مناسبت سالگرد جنگ 33روزه سخنرانی کرد و به تحولات منطقه پرداخت. * هدف هتک حرمت قرآن کریم، فتنه‌انگیزی بود دبیرکل حزب‌الله لبنان بعد از درود و تبریک اعیاد قربان و غدیر خم، در ابتدا به مسئله هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد پرداخت و گفت: «هر انسان آزاده و شرافتمندی در جهان باید...