دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: تندروها به دنبال تبدیل جمهوری اسلامی به سیستمی شبیه این روزهای طالبان یا حکومت عثمانیان در قرون گذشته در سرزمین‌های اسلامی هستند. پس از جریانات دوم خرداد 76، گروهی که احساس خطر می‌کردند، تصور کردند اگر گفتمان سید محمد خاتمی در خصوص مردم‌سالاری دینی و تعامل و شایسته سالاری و... تثبیت شود، ممکن است عرصه برای جولان آن‌ها تنگ شود.

وب‌گاه عصر ایران

محمد تقی فاضل میبدی: قرار بود پس از انقلاب، قانون و اراده ملت بر کشور حاکم شود. تندرو‌ها به دنبال تبدیل جمهوری اسلامی به سیستمی شبیه این روز‌های طالبان یا حکومت عثمانیان در قرون گذشته در سرزمین‌های اسلامی هستند. پس از جریانات دوم خرداد 76، گروهی که احساس خطر می‌کردند، تصور کردند اگر گفتمان سید محمد خاتمی در خصوص مردم‌سالاری دینی و تعامل و شایسته سالاری و... تثبیت شود، ممکن است عرصه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها اخباری از کمبود آرد و نان در برخی شهرها منتشر می‌شود. حتی پای این موضوع به جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی هم کشیده شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع رسانه‌ای امروز سه‌شنبه (30 خرداد) از درگیری میان ساکنان بلندی‌های جولان اشغالی و نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند که به دنبال یورش نظامیان این رژیم به این منطقه آغاز شد. نظامیان صهیونیست، از ورود ساکنان جولان اشغالی به اراضیشان در منطقه «الحفایر» در شرق روستای «مسعده» جلوگیری کرده و به سوی آن‌ها گاز اشک‌آور شلیک کردند که باعث مصدومیت ده‌ها...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک ماده شیمیایی مرتبط با خطر بیشتر ابتلا به سرطان خون به تمام خانه نفوذ می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در یک انبار نگهداری از ابر و اسفنج در جنوب‌غرب تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت از شناسایی 18 مبتلا به تب کریمه کنگو در کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار حسن مفخمی، فرمانده انتظامی مازنداران خطاب به مطالبه گران حجاب گفت: اینقدر بیایید وسط که بی‌حجاب و کم‌حجاب جرات جولان نداشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار حسن مفخمی فرمانده انتظامی مازنداران خطاب به مطالبه گران حجاب گفت: اینقدر بیایید وسط که بی‌حجاب و کم‌حجاب جرات جولان نداشته باشد./ اخبار فوری

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز بیماران پیوندی، هموفیلی و بیماران خاص در تامین دارو با مشکل مواجه بوده و زندگی مردم وابسته به حوزه سلامت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور در سفر اخیر خود به آذربایجان شرقی با حضور در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و اختصاص اعتبار تسهیلات50 هزار میلیارد ریالی برای خرید تراکتور به کشاورزان به بسیاری از اقدامات و موانعی که در واقع به نفع کشاورزی و تولید کشور نبود خاتمه داد و صراحتاً اعلام کرد در کنار تولید و این صنعت و حمایت از آنها خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تحلیل‌های منتشرشده از سفر رئیس‌جمهور ایران به آمریکای لاتین تاکید دارند که عمق و اهمیت راهبردی این روابط، به مانع قدرتمندی در مقابل یک جانبه‌گرایی آمریکا تبدیل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند 7 نفره سارقان مسلح به عنف در این شهرستان، خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند 7 نفره سارقان مسلح به عنف در این شهرستان، خبر داد.