دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ " محمد گودرزی" اظهارداشت: هفتم خرداد ماه در پی ربایش نوجوانی 14 ساله در راه مدرسه در شرق تهران بلافاصله تیم‌هایی از پلیس وارد عمل شدند. رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سه نفر مرد از اتباع کشور همسایه، دختر را ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند. وی با اشاره به اینکه در ادامه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم صهیونیستی پس از 56 سال از زمان اشغال منطقه جولان سوریه، پروتکل‌های محرمانه‌ای را که در این عملیات به کار برده بود، افشا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری حیرت انگیز از 4 پلنگ مازندران در ارتفاعات آمل در حال شکار آهو را ببینید. تصاویر توسط محمدباقر غفاری چلاوی محیط بان آملی به ثبت رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از رهایی گروگان 14 ساله از چنگ آدم‌ربایان در تهران و دستگیری 3 گروگانگیر خبر داد و گفت: متهمان این دختر نوجوان را در شهرستان ورامین ربوده بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از رهایی گروگان 14ساله از چنگ آدم‌ربایان و دستگیری متهمان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از رهایی گروگان 14ساله از چنگ آدم‌ربایان و دستگیری متهمان خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از رهایی گروگان 14 ساله از چنگ آدم ربایان در تهران و دستگیری 3 گروگانگیر از اتباع کشور همسایه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تعدادی از شاعران پیشکسوت به همراه شاعران جوان شب شعری تشکیل دادند تا در فراق روح الله سخن بگویند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیام خونین 15 خرداد مردم شهرهای مختلف کشورمان در سال 1342 سرآغازی بر پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر ورزشی نوشت: قرارداد سعید صادقی ستاره پرسپولیس پس از پایان فینال جام حذفی و برتری مقابل استقلال به پایان رسید!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیام خونین 15 خرداد مردم شهر‌های مختلف کشورمان در سال 1342 سرآغازی بر پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در بیانیه‌ای اعلام کرد: خمینی کبیر عزت از دست رفته و حقوق پایمال شده ملت ایران را برگرداند و این سرزمین را به عنوان محور تمدن نوین اسلامی و احیاگر شکوه و عظمت ایران و اسلام مطرح نمود. متن بیانیه بدین شرح است: 14 خرداد یادآور فقدان و فراق بیش از...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «بسام صباغ» نماینده دایم سوریه در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت این سازمان با انتقاد از سیاست آمریکا در قبال کشورش گفت: اشک تمساح آمریکا درباره رنج‌های مردم سوریه هرگز موجب کتمان این حقیقت نخواهد شد که سیاست‌های آمریکا عامل این رنج و محنت سوریه از طریق تحریم‌های غیرقانونی علیه سوریه است. وی افزود: مواضع واشنگتن و بحث از احترام به منشور...

خبرگزاری مهر

شاهرود - بخشی از جنگل ثبت جهانی شده «ابر» شاهرود توسط یکی از بهره‌برداران بخش خصوصی برای استفاده کشاورزی شخم خورده، این در حالی است که مسئولان عقیده دارند وی مجوز لازم را گرفته است.

خبرگزاری مهر

شاهرود - بخشی از جنگل ثبت شده جهانی ابر شاهرود توسط یکی از بهره برداران بخش خصوصی برای استفاده در زمینه کشاورزی شخم زده شد این در حالی است که مسئولان عقیده دارند وی مجوز این کار را نیز دارد.