دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان نور جزئیات چاقوکشی در بیمارستان امام خمینی را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارگردان فیلم «بچه های آسمان» گفت: برای ما ساخت مستند «رضای رضوان» در حرم رضوی خیلی سخت بود. الان نگاه نکنید که به راحتی با این دوربین‌های موبایل در حرم می‌توان فیلم و عکس گرفت. آن موقع داشتن دوربین در حرم رضوی یک جرم نابخشودنی بود. ما با اینکه با آستان هماهنگ کرده بودی، وقتی کار می‌کردیم، دو ساعت بعد که شیفت عوض می‌شد، می‌آمدند همه وسائل ما را می‌گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان نور جزئیات چاقوکشی در بیمارستان امام خمینی را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان جهانی بهداشت قطعنامه‌ای درخصوص وضعیت سلامتی در فلسطین اشغالی و مسئولیت اسرائیل تصویب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه ها در فروردین ماه امسال، کاهش پیدا کرده و در پایین ترین سطح دو سال اخیر بوده است. در همین رابطه مقایسه های آماری نشان می دهد عرضه گوشت گوسفند به همراه گوشت گاو هم از حیث ماهانه و هم از جهت نقطه ای روندی نزولی را در این مدت به ثبت رسانده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان، تحلیلگر مطرح جهان عرب در مقاله‌ای در روزنامه رأی الیوم به تحلیل و بررسی آخرین تحولات جنگ اوکراین پرداخت. وی در مقاله خود، ماه جاری میلادی را ماهی سرشار از حوادث، شکست و شوربختی برای ولودمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین و هم‌پیمانان آمریکایی و غربی وی دانست؛ چرا که علاوه بر سقوط شهر راهبردی باخموت، رسوایی شکست سامانه دفاع موشکی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه یکم خرداد ماه درباره برنامه صلح آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، یاوه‌گویی کرد و تهران را بزرگترین خطر برای این رژیم دانست.

وب‌گاه عصر ایران

این کانال اضافه کرد که بحث بین ریاض و تل‌آویو حول محور راه اندازی خط هوایی مستقیم بین فرودگاه بن گوریون و فرودگاه‌های عربستان برای انتقال فلسطینیان از داخل اراضی اشغالی برای انجام مناسک حج است.

وب‌گاه ورزش سه

برترین و موثرترین بازیکنان لیگ 22 در قالب یک تیم کنار هم قرار گرفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بد نیست برای علت بی‌میلی جامعه به فرزند آوری بیشتر، کمی ریشه ای تر به مسأله فکر کنیم وگرنه همه می‌دانیم که صرف مشوق‌هایی مانند وام یا خودرو ممکن است نرخ رشد را آن هم نه چندان موثر در مناطق و مواردی افزایش دهد که در نگاه به آمایش سرزمین و جمعیت کیفی و مورد نظر سیاستگذار، دقیقاً برخلاف هدف غایی باشد و در جغرافیا و مناطق هدف به نتیجه مورد نظر نرسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اطلاعات در یادداشتی سیاست های افزایش جمعیت را مورد انتقاد قرار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جولان لوازم خانگی قاچاق در بازار؛ خدمات پس از فروش در کف، قیمت‌ها در سقف!

وب‌گاه فرارو

عضو شورای شهر تهران با اشاره به استفاده از سلاح سرد توسط معتادان در زمانیکه از ورود آن‌ها به بوستان‌ها جلوگیری می‌شود، گفت: پیمانکاران بخاطر ترس از تجمع معتادان، جمع‌آوری پسماند در این محله را به ساعت 4:30 صبح تغییر دادند و لکه‌های بزرگ سیاه را در معابر شاهد بودیم که بار‌ها رنگ آمیزی می‌شدند، اما مجددا این لکه‌ها ایجاد شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

عضو شورای شهر تهران نسبت به آلودگی صوتی و ترافیک ناشی از حضور وانت بارها در محله کوثر انتقاد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران نسبت به آلودگی صوتی و ترافیک ناشی از حضور وانت بار‌ها در محله کوثر انتقاد کرد.