دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روز یکشنبه 7 مه 2023 اتحادیه عرب با بازگرداندن کرسی سوریه به این کشور بعد از 12 سال موافقت کرد؛ اتفاقی که ناظران و همه کسانی که با تحولات منطقه و نیز بحران سوریه آشنایی دارند، آن را به مثابه یک پیروزی برای دولت دمشق و ملت سوریه می‌دانند. بر این اساس کشور‌های عربی که با تبعیت از سیاست‌های خصمانه آمریکا ضد سوریه، بیش از یک دهه این کشور را در جهان...

وب‌گاه گسترش

برخی کارشناسان حوزه معدن بر این باور هستند که یکی از آسیب‌های تفکیک وزارت بازرگانی از بدنه صمت، برافروختن شعله کشمکش میان بخش‌های تولید و تجارت است، زیرا وزارت صنعت و معدن بنا به وظیفه ذاتی خود تلاش خواهد کرد تا تولید را افزایش دهد و جلوی واردات هر آنچه را امکان تولید داخلی آن وجود دارد، بگیرد.

وب‌گاه فرارو

شهبازی می‌گوید: «شهروندان خیلی لذت می‌بردند که در این بزرگراه خلوت و خوش منظر رانندگی کنند. بخشی از تفریح مردم در روز‌های تعطیل هم رانندگی در این مسیر بود. وسط بزرگراه پارک‌وی بلواری با فضای سبز ساخته شده بود. درختان کاج منظم در 2طرف و کناره‌ها هم درختان سرو نقره‌ای و کاج معروف به کاج تهران در رفیوژ وسط بزرگراه کاشته شده بود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگرچه احیای برجام به‌طور فزاینده‌ای غیرمحتمل شده است، اما درک چگونگی کارکرد آن - و آنچه از دست رفته است - برای تلاش‌های جهانی در راستای منع اشاعه در آینده ضروری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «خاتون و قوماندان» روایت زندگی خانم ام‌البنین حسینی، همسر شهید علیرضا توسلی (ابوحامد) فرمانده برجسته و پرافتخار لشکر فاطمیون است که به قلم خانم مریم قربان‌زاده نوشته و توسط نشر ستاره‌ها چاپ و منتشر شده است. نغمه مستشارنظامی شاعر و دبیر شورای ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شعری درباره مجاهدت‌های خانم ام‌البنین حسینی، همسر شهیدش علیرضا توسلی...

خبرگزاری مهر

فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه در این درگیری خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

یکی از بخش‌های جذاب «خاتون و قوماندان»، نامه‌های این زوج است در کتاب درج شده؛ برخی از مخاطبان آن را با «یک عاشقانه آرام» ابراهیمی مقایسه کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: وقتی تهران از آن قاب اولیه درآمد و به قول تهران شناس‌ها پوست انداخت، امکانات بیشتری پیدا کرد. در حوزه حمل و نقل ساخت بزرگراه‌هایی مطرح شد که بتواند جوابگوی رشد روزافزون خودروها را بدهد. جالب اینکه چندان تجربه‌ای در این زمینه وجود نداشت و به این دلیل در ساخت بزرگراه از خارجی‌ها کمک گرفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نرخ اجاره‌بها در بازار به شکل سرسام‌آوری افزایش یافته و هدایت بازار مسکن در دست واسطه‌ها قرار گرفته‌است و قیمت‌ها بدون توجه به واقعیت‌های اقتصادی تعیین می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارکبندرلنگه در این درگیری خبرداد.

خبرگزاری مهر

بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: فرمانده پاسگاه انتظامی بندر چارک در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل انتشارات راه یار، گفت این‌ناشر با 160 عنوان در نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده است.

خبرگزاری مهر

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرهنگ محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه در این درگیری خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد" محمدرضا اسدالهی" فرمانده پاسگاه انتظامی چارک"بندرلنگه" در این درگیری خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار رادان گفت: امروز پیرزن‌ها و پیرمردهای شکست خورده در دنیای حقیقی پشت کامپیوتر نشسته‌اند که در دنیای مجازی ما را شکست دهند و هر روز یک مکان را مدنظر قرار می‌دهند و فراموش کرده‌اند که رؤسای آن‌ها قرار بوده با فتح خرمشهر کلید بصره را به ما بدهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به تازگی دفاعیه متقنی را پیرامون "مدیریت میدانی" و سفرهای نظارتی مجلس یازدهم مطرح کرده است.