دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه گسترش

عضو شورای شهر تهران نسبت به آلودگی صوتی و ترافیک ناشی از حضور وانت بارها در محله کوثر انتقاد کرد.

وب‌گاه گسترش

ایران باوجود برخورداری از یک درصد از جمعیت جهان، نزدیک به 7 درصد ذخایر معدنی کشف‌شده در دنیا را داراست و از 68 نوع ماده معدنی غیرنفتی و 37 میلیارد تن ذخایر قطعی و 57 میلیارد تن ذخایر احتمالی معدنی برخوردار است، اما به‌گفته کارشناسان، باوجود ظرفیت‌های بالقوه معدنی، کشور از یک بیماری وخیم زمینه‌ای رنج می‌برد که برخورداری از این موهبت را با چالش‌های جدی روبه‌رو کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ خطاب به گروهی از بازدیدکنندگان یهودی در محل یکی از زمین‌های گلفش مدعی شد که "بلندی‌های جولان" اشغالی سوریه را به آنها داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پژوهشگران، چهار علامت سرطان روده را شناسایی کرده‌اند که می‌تواند تا دو سال قبل از تشخیص ظاهر شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرونده ساخت و سازهای غیرمجاز به عنوان تهدید جدی در غرب مازندران به ویژه شهرستان نوشهر روز به روز قطورتر و نگران تر می شود که به تاکید کارشناسان پیشگیری از این چالش فراگیر نیازمند بازنگری قوانین است.

وب‌گاه عصر ایران

این در حالی است که روس‌ها مدام در 30 سال گذشته با ایران تفاهم‌نامه‌های مختلف امضا کرده‌اند اما دریغ از یک اقدام اساسی. این در حالی بود که آبان سال گذشته اعلام شد روسیه 40 میلیارد دلار در نفت و گاز ایران سرمایه‌گذاری می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز شنبه 30 اردیبهشت ماه، قیمت هر اسکناس دلار 42هزار و 352 تومان و نرخ حواله دلار 38هزار و 502 تومان اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اما بعد انقلاب اسلامی، روحیه و ادبیات خود تحقیری از جامعه ایرانی رخت بر بسته است. اکنون نشانه های خود تحقیری و سرزنش خود در جامعه دیده نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که بانک مرکزی معاملات شرکتها در بازار آزاد ارز را صراحتا تخلف اعلام کرده، منابع ارزی ترخیص کالا با پته گمرکی از بازار غیررسمی تامین شده و در مورد واردات کالا از محل صادرات خود نیز ابهامات جدی درمورد نرخ گذاری مطرح شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بحث خالص سازی هم اولین بار توسط جبهه پایداری مطرح شد و گفتند ما برای خالص سازی این جریان را راه انداختیم، برای اینکه خودمان سهمی در قدرت داشته باشیم و بعد ها مشخص شد که خیر، این یک پوششی بیشتر نبوده و بیشترین سهم خواهی را این جریان در انتخابات گذشته پی گرفته است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعال سیاسی اصولگرا گفت: بحث خالص‌سازی نخستین‌بار توسط جبهه پایداری مطرح شد و گفتند ما برای خالص‌سازی این جریان را راه انداختیم، برای اینکه خودمان سهمی در قدرت داشته باشیم و بعدها مشخص شد که خیر، این یک پوششی بیشتر نبوده است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مشاهدات خبرنگار ایرنا در اطراف ورزشگاه وطنی حاکی از آن است با وجود اعلام عمومی مبنی بر سهمیه 600 نفری حضور تماشاگران تیم پرسپولیس در ورزشگاه وطنی قائمشهر اما لحظاتی بعد از بازشدن درب ورودی ورزشگاه تعداد زیادی از هواداران این تیم بدون بلیط وارد ورزشگاه شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تمام نقل و انتقال خودروها به هر روش و مدل تنها باید از طریق سامانه ثبت معاملات خودرو انجام شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره لایحه جدید ضد تورمی دولت که به مجلس ارائه شد اینطور گفته است که این لایحه جدید نیست و سال گذشته هم نظیر آنرا داشتیم.

خبرگزاری تسنیم

تعدادی از شاعران آیینی کشور تازه‌ترین سروده‌های خود را همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع)، به پیشگاه ایشان تقدیم کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جنگی که بین نیروهای نظامی کشورمان با گروهک‌های تجزیه‌طلب بر سر آزادسازی سنندج در گرفت و در نهایت منجر به آزادی این شهر شد، مصداق خوبی برای به تصویر کشیدن ناکامی تجزیه‌طلبان است.