دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم‌الهدی با بیان اینکه پیشرفت‌های نظام، ثمره ایمان و امید مردم است، افزود: مشکلات زیاد است اما همه قابل حل هستند. مشکلات معیشتی و اقتصادی اگرچه برای مردم مشکل‌ساز شده و گرانی‌ها مردم را به زحمت انداخته اما همه این مسائل قابل حل هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه مشهد گفت: مشکلات معیشتی و اقتصادی اگرچه برای مردم مشکل‌ساز شده و گرانی‌ها مردم را به زحمت انداخته اما همه این مسائل قابل حل هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم‌الهدی: هدف انقلاب فقط این نبود که به مملکتی برسیم که اقتصادش درست باشد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در نشست وزرای کار کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در ژنو اظهار داشت: روند موجود میان اعضای جنبش عدم تعهد می‌تواند منجر به همکاری منسجم و هماهنگ و تحقق اقدامات مؤثر شود. وی با بیان این‌که عدالت اجتماعی به‌عنوان جهت‌گیری اصولی سازمان بین‌المللی کار در ایام اخیر مورد توجه قرار...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تخته‌های برش ابزارهای دم دستی هستند که در بیشتر خانه‌ها و آشپزخانه‌های رستوران‌ها یافت می‌شوند. یک مطالعه کوچک نشان می‌دهد این وسیله منبع انتشار ذراتی در ابعاد میکرومتر هستند که می‌توانند همراه موادغذایی وارد بدن انسان‌ها شوند.

خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشتغال پایدار در زمره مسائل و موضوعات روز در سازمان ملل است و باید گفت ما با یک بحران جهانی در حوزه مشاغل مواجه هستیم که تاکنون آن را تجربه نکرده بودیم.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به اینکه تاکنون سیاست تثبیت نرخ ارز نتایج مطلوبی به دنبال داشته است باید ضمن تداوم آن رویه‌های واردات در برابر صادرات خود و ترخیص با پته بدون انتقال ارز که سبب مخدوش شدن این سیاست می‌شوند به سرعت اصلاح شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کار گفت: تسهیل شناسایی گروه‌های هدف برنامه‌های حمایتی و امکان یکپارچه‌سازی نظام ارائه خدمات رفاهی توسط نهادهای حمایتی از جمله مهم‌ترین مزیت‌های پایگاه رفاه ایرانیان است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عدالت اجتماعی را اصل بنیادین و ریشه‌ای جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: موضوع عدالت اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران نه فقط قلمرو در سیاست اجتماعی بلکه یک باور اصولی ریشه‌دار در قانون اساسی و باور‌های دینی و اسلامی است.

خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجمع عمومی اجلاسیه بین‌المللی کار گفت: جامعه جهانی به یک قرارداد اجتماعی جدید نیاز دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منیر شفیق متفکر، مبارز فلسطینی و از نویسندگان برجسته جهان عرب درباره آخرین تحولات صحنه فلسطین و وضعیت رو به افول رژیم صهیونیستی صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گران‌ترین BMW با روکش طلایی و پلاک ملی در یکی از خیابان های تهران در حال خودنمایی است.

وب‌گاه فرارو

گران‌ترین BMW با روکش طلایی و پلاک ملی در یکی از خیابان های تهران در حال خودنمایی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر داده‌های جدول جهانی ورداُمتر که از تاریخ 29 ژانویه سال 2020 میلادی ثبت آمار رسمی کرونایی را آغاز کرده است، تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری در دنیا به 689 میلیون و 999 هزار و 434 نفر رسیده و مرگ شش میلیون و 888 هزار و 820 بیمار کووید نیز تایید شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از دیروز تا امروز 17 خردادماه 1402 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 64 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی و 46 نفر از آنها بستری شدند.