دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مسئولان فضای اینترنت کشور باید برای همیشه نسبت خود را با مافیای فیلترشکن مشخص کرده و در اقدامی صریح، به این محدودیت‌های بی‌نتیجه که فقط جیب عده‌ای خاص را پر کرده، پایان دهند.

وب‌گاه ورزش سه

یک بار دیگر آن چیزی را که امروز در باشگاه استقلال رخ داد را مرور کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از تیراندازی در ایلام خبر داد.

وب‌گاه فرارو

آیتم‌های دیگری از جمله دراختیارداشتن بازیکنان یا سطح تأثیرگذاری و میزان رشد در سال‌های اخیر هم باید ارزیابی شود. وقتی چنین باشد، پای باشگاه‌های ایرانی هم به میان می‌آید و آن‌ها در جمع بهترین‌های آسیا قرار می‌گیرند. این شاخصه‌ها دقیقا مواردی است که مورد تحقیق برای مرجع آماری موثق «اوپتا پاور» شده است تا از این حیث به معرفی 10 تیم برتر باشگاهی در آسیا بپردازد. به طرز ناباورانه‌ای، در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کره جنوبی با ثبت هشت فوتی، بیشترین تعداد مرگ‌های روزانه کرونایی و نیز با ثبت بیش از 16 هزار ابتلای جدید، بالاترین رقم مبتلایان روزانه را در 24 ساعت گذشته گزارش کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم شهرستان‌های دهلران وآبدانان با تجمع اعتراض آمیز در کنار بقعه مطهر سید یوسف (ع) در پی هتک حرمت عناصر بی هویت به مزارشریف 2 سید منطقه دالپری در حد فاصل دهلران - آبدانان انزجار خود را اعلام کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با افت بیش از 62 هزار واحدی همراه شد و عدد شاخص به رقم 2 میلیون 145 هزار واحدی رسید.

خبرگزاری تسنیم

سید هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در گفتگو با خبرگزاری تسنیم مطالب مهمی درباره اوضاع منطقه و معادلات میان مقاومت و رژیم صهیونیستی بیان کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنجه طلا، لقب پسر گوشی‌قاپ است که در جنوب تهران جولان می‌داد و هر گوشی را می‌خواست در چشم برهم زدنی آن را بین دستان خود می‌دید.

وب‌گاه مشرق نیوز

تعجب آور است، خواننده‌ای که پروژه مشترک سلطنت‌طلبان بوده و توسط شبکه «من و تو» و رادیو جوان حمایت می‌شد حالا در سریال‌های امنیتی شبکه نمایش خانگی جولان می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگرچه انتصاب اسموتریچ در وزارت جنگ اسرائیل با بیانیه بزرگی همراه نبود؛ اما به منزله الحاق قانونی کرانه باختری است. این گامی خطرناک در جهت تثبیت آپارتاید در منطقه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سایت شبکه المیادین در گزارشی با اشاره به درگیری‌های رخ داده در مرز مشترک میان لبنان و اراضی اشغالی نوشت: شهروندان لبنانی روز جمعه موفق شدند وارد خاک این کشور در پشت به اصطلاح «خط عقب نشینی» که کنترل آن در دست اشغالگران صهیونیست بوده، شوند و پرچم لبنان را در این منطقه به اهتزاز درآورند. در ادامه این گزارش آمده است: تمام توجهات طی روز جمعه به...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عدالت اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران نه فقط در قلمرو سیاست اجتماعی بلکه یک باور اصولی ریشه‌دار در قانون اساسی و باور‌های دینی و اسلامی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، با به قدرت رسیدن طالبان در افغانستان، عملیات تروریستی شاخه‌های گروه داعش در افغانستان شکل تازه گرفت و در حال حاضر به نظر می‌رسد که تروریست‌های داعش به شمال افغانستان کوچ کرده اند و عملیات تروریستی را در آنجا هدایت می‌کنند. در روز پنجشنبه گروه تروریستی داعش اعلام کرد مسئولیت حمله انتحاری علیه نثاراحمد احمدی معاون والی و سرپرست طالبان در ولایت...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تصریح کرد: هدف ما از انقلاب چه بود؟ آیا هدف این بود که فقط به مملکتی برسیم که نانش، آبش و اقتصادش درست باشد و یک جریان متدین و دین‌مدار در این کشور حاکم شود؟... خیر، هرگز این‌طور نبود. نه قدرت، نه وزارت، نه امارت و هیچ‌چیز دیگری از این دست، هدف انقلاب نبود بلکه هدف انقلاب این بود که مردم ما آزاد زندگی کنند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «امین حطیط» تحلیلگر امور نظامی در گفتگو با المیادین تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در تلاش بر اجرای طرح موسوم به معامله قرن ترامپ است که در آن جولان اشغالی به طور رسمی به این رژیم واگذار شده و مزارع شبعا در نقاط مرزی لبنان نیز به آن الحاق می‌گردد. وی افزود: اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی از لحاظ میدانی قابل توجه است و با واکنش مناسب لبنان همراه خواهد...