دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به تازگی دفاعیه متقنی را پیرامون "مدیریت میدانی" و سفرهای نظارتی مجلس یازدهم مطرح کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موج رونق در تالار شیشه‌ای که از اواخر بهمن 1401 آغاز شده بود، حالا چند روزی است در دست‌انداز نزولی افتاده و شاخص کل تنها در 3 روز گذشته بیش از 9 درصد از سقف فاصله گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیدها برای ظهور رفتار عقلایی از بازار سهام بالاخره در روز گذشته احیا شد و معاملات بورس تهران در روز گذشته رنگ منطقی تری به خود گرفت. معاملات سهام در هفته‌جاری فقط یک روز سبز در ابتدای هفته به خود دید و بازار سهام در روزهای یکشنبه و دوشنبه، شاهد ریزش همه جانبه و دسته جمعی قیمت‌ها در کلیت خود بود، به‌گونه‌ای‌که در روز دوشنبه شاخص‌کل بورس تهران با افت فجیع 15/ 5‌درصدی همراه شد تا امیدها...

وب‌گاه خبر آنلاین

«برای من راحت‌تر است که آموزشگاه موسیقی را جمع کنم، دفتر مشاور املاک بزنم. بیشتر درآمد دارد، اما اگر همه این‌گونه فکر کنند و همه آموزشگاه‌ها جمع شود و بنگاه شود، همه کتابفروشی‌ها کبابی شود چیزی از فرهنگ نمی‌ماند. متأسفانه ما را به سلبریتی‌ها می‌چسبانند. مثلا مهران مدیری را با ما مقایسه می‌کنند. او را با ما یکی کرده‌اند. مالیات‌هایی که از آموزشگاه‌ها می‌گیرند رقم عجیب و غریب و بالایی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در روندهای صعودی و نزولیِ هیجانی، پیش‌بینی انتهای دقیق روند ممکن نیست، زیرا تعیین حمایت برای خرید مجدد در روندهای نزولی مانند گرفتن چاقوی در حال سقوط است که فضای هیجانی بازار می‌تواند به خریدار آسیب بزند ولی با برخی ابزار می‌توان محدوده‌هایی که می‌تواند بازار سرمایه در آنجا حمایت شود یا هیجان فروکش کند را پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سال گذشته 1.3 میلیون دستگاه خودرو تولید شد و وزارت صمت وعده داد که این عدد در سال جاری به 1.7 میلیون دستگاه برسد؛ وعده‌ای که برای تحقق آن باید پیش شرط‌هایی رعایت شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع تایوان روز دوشنبه در پارلمان این جزیره تایید کرد که آمریکا در حال مذاکره درخصوص ارسال بسته تسلیحاتی جداگانه و سریع به تایوان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرسه زدن اسب‌های سرگردان در جاده‌های شهری بابلسر به معضل جدید این شهر تبدیل شده است.

خبرگزاری مهر

سال گذشته 1.3 میلیون دستگاه خودرو تولید شد و وزارت صمت وعده داد که این عدد در سال جاری به 1.7 میلیون دستگاه برسد؛ وعده ای که برای تحقق آن باید پیش شرط هایی رعایت شود.

خبرگزاری مهر

شهریار - جانشین فراجا گفت: نیروی انتظامی در غرب استان تهران ظرف یک هفته چهره شهرهای غرب استان تهران را از معتادین متجاهر پاک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با برچیده شدن سیستم قرعه کشی خودرو در اسفند ماه 1401 و راه اندازی سیستم نوبت دهی برای فروش خودرو، انتظار می‌رفت که بساط خرید و فروش حواله خودروهای عرضه‌شده جمع شود اما با این وجود بازار خرید و فروش حواله همچون دوره قرعه کشی، داغ است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: اگرچه انتظار می رفت با برچیده شدن سیستم قرعه کشی و استفاده از سیستم نوبت دهی برای فروش خودرو با قیمت کارخانه، بساط دلال بازی در بازار خودرو جمع شود اما شواهد بیانگر چیز دیگری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی روزهای اخیر آگهی فروش حواله خودروها در سایت‌ها و فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ اقدامی که غیرقانونی است و بارها تاکید شده انتقال امتیاز و فروش حواله خودرو حتی به صورت وکالتی ممنوع است؛ ضمن اینکه شرکت‌های خودروسازی نیز موظف‌اند سند خودرو را به جهت جلوگیری از همین دلالی خرید از کارخانه و فروش در بازار آزاد با قیمت بالاتر، یکسال در رهن خود نگه دارند.