سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری تسنیم

کتاب «شناخت‌نامه فرید» به کوشش کاظم رستمی و با همکاری انتشارات شهرستان ادب با نگاری به کارنامه ادبی قادر طهماسبی منتشر شد.

وب‌گاه الف

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با بیان اینکه مجموعه یگان‌های ویژه با راهبرد و استراتژی برگرفته از تجربه و تخصص نوین و با اقتدار توام با بصیرت، حتی فرصت اندک جولان را از دشمنان داخلی و خارجی گرفت، گفت: امنیت پایدار ایران اسلامی، الگویی بی بدیل در دنیا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ژنرال آمریکایی در مصاحبه‌ای خطاب به پکن و پیونگ یانگ گفت: بهتر است که مسیر گفتگو‌های سیاسی و دیپلماسی را پیش گیرند، زیرا جنگ پیچیده و خشونت‌آمیز است و می‌تواند به مسیر‌های مختلفی کشیده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار احساس می کند که بدون توافق هسته ای، سطح فشارهای آمریکا و اروپا به اندازه ای سنگین خواهد شد که بازارساز برای تامین ارز مورد نیاز معامله گران دچار مشکل خواهد شد و جا به جایی ارزی نیز با دشواری های بیشتری صورت خواهد گرفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

حمله سگ‌های ولگرد به یک زن باردار سنندجی فاجعه آفرید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیرکل حزب موتلفه یعنی اسدا... بادامچیان هم از توئیتر فیلترشده استفاده می کند و نکته قابل تامل آنکه ترقی به بازنشر توئیت های بادامچیان در صفحه توئیتر خودش می پردازد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله های دوشنبه ششم فوریه 2023 در جنوب کشور به 12 هزار و 391 نفر و تعداد مصدومین نیز به 62 هزار و 914 تن افزایش یافته است.

وب‌گاه گسترش

بعد از جولان سعید مهری در میانه میدان استقلال این بار آرش رضاوند نمایش خوبی از خود به جا گذاشت.

وب‌گاه فرارو

این شهروند سنندجی گفت: واقعا از این همه بی‌مسئولیتی متولیان ساماندهی سگ‌های ولگرد به‌شدت گله‌مندیم، امیدواریم این وضعیت سامان پیدا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: دبیرکل حزب موتلفه یعنی اسدا... بادامچیان هم از توئیتر فیلترشده استفاده می‌کند و نکته قابل تامل آنکه ترقی به بازنشر توئیت‌های بادامچیان در صفحه توئیتر خودش می‌پردازد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سگ‌های ولگرد به یک زن باردار 27ساله در نایسر سنندج حمله و او را راهی بیمارستان کردند.

خبرگزاری تسنیم

با وجود تأیید حضور یک لیدر در رختکن نفت مسجدسلیمان توسط رئیس حراست این باشگاه، سرپرست تیم نفت حاضر نشد ورود لیدر مذکور به رختکن را بپذیرد.

خبرگزاری مهر

ضرورت هم‌افزایی و تعامل میان پلیس و دستگاه قضا برای برخورد با پدیده سرقت‌های خرد با توجه به تاثیر این نوع از جرایم در از بین بردن امنیت روانی جامعه بیش از هر زمان زمان دیگری احساس می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

بعد از جولان سعید مهری در میانه میدان استقلال این بار آرش رضاوند نمایش خوبی از خود به جا گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

در آن کانون‌ها بچه‌ها از مدرسه استعدادشان کشف می‌شد و از همان ابتدا آموزش‌هایی می‌دیدند که در این مسیرهای انحرافی نیفتند و حاصلش شده است نسل شاعرانی که الان 35 تا 40 سال سن دارند و میدان‌دار شعر معاصرند.

وب‌گاه 55 آنلاین

روزنامه جوان نوشت: از مقطع پیروزی انقلاب اسلامی و با فرار عده‌ای از سلبریتی‌ها به خارج از کشور، گروه‌های اپوزیسیون و مخالف با جمهوری اسلامی سعی کردند با استفاده از نیروهای نفوذی سیاسی و صدالبته با کمک کانون‌های فرهنگی و هنری خارج از کشور، آتش مخالفت و دشمنی با نظام جدید را در ایران همچنان زنده نگه دارند.