سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جوان نوشت: «ستار» با آهنگ «شازده خانم» که به گفته خودش به افتخار دختر بزرگ پهلوی دوم خوانده بود، جایگاهی ویژه یافت. ستار یک ماه قبل از انقلاب، به خارج از کشور رفت و تاکنون در لس‌آنجلس ماندگار شده است و طبق گفته‌های خودش، تنها بعد از سقوط جمهوری اسلامی قصد دارد به ایران برگردد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه جوان نوشت که در بین سلبریتی‌های قدیمی لس‌آنجلسی، «ابراهیم حامدی» معروف به «اِبی»، به خاطر آهنگ‌ها و حاشیه‌سازی در این سال‌ها، توانسته خویش را در میان اخبار روز حفظ کند و در کانون توجه باقی بماند. از طرفی او به عنوان کسی که جهت‌گیری سیاسی ضدجمهوری اسلامی دارد و مدام با خانواده پهلوی در ارتباط است، شناخته می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: از مقطع پیروزی انقلاب اسلامی و با فرار عده‌ای از سلبریتی‌ها به خارج از کشور، گروه‌های اپوزیسیون و مخالف با جمهوری اسلامی سعی کردند با استفاده از نیروهای نفوذی سیاسی و صدالبته با کمک کانون‌های فرهنگی و هنری خارج از کشور، آتش مخالفت و دشمنی با نظام جدید را در ایران همچنان زنده نگه دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک سال پس از آن شبی که علی نصیریان روی صحنه اختتامیه جشنواره فیلم فجر از پیشرفت و جایگاه بالای سینما و تئاتر ایران سخن گفت و از اینکه عمری داشته تا به این روزها برسد شکرگزاری کرد، حالا در جشنواره فجر چهل و یکم به روزی رسیده‌ایم که فیلم دیگری را از این بازیگر تماشا کنیم؛ هرچند درخواست کرده که امسال نامش در هر بخشی از این رویداد حذف شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت ضمن تشریح اقدامات دولت سیزدهم در 500 روز گذشته گفت: در طرح دارویار 9600 قلم دارو به صورت الکترونیک تحت یک بسته کامل تحت پوشش قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، طی ماه‌های اخیر و هم‌زمان با شعله‌ور شدن اوضاع کرانه باختری و خارج شدن اواضاع از کنترل اشغالگران صهیونیست، گزارش‌های متعددی از دزدی اسلحه و تجهیزات در پایگاه‌ها و انبار‌های سلاح ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شده است. سال 2023 برای ارتش اسرائیل با تحولات متعددی آغاز شد که مهمترین آن‌ها انتصاب «هرتزی هالیوی» به عنوان رئیس جدید ستاد این ارتش به جای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی فراخوان یک خلبان سابق ارتش اسرائیل برای ترور نخست‌وزیر، «بنیامین نتانیاهو» به این فراخوان واکنش نشان داد.

وب‌گاه گسترش

به دنبال تشدید تظاهرات علیه کابینه رژیم صهیونیستی و فراخوان یک خلبان سابق ارتش این رژیم برای ترور نخست‌وزیر، «بنیامین نتانیاهو» به این فراخوان واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از خلبانان سابق ارتش اسرائیل اخیرا در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر خواستار ترور نتانیاهو شده بود.

وب‌گاه فرارو

بررسی‌های عینی و میدانی در مرکز درمانی مشخص کرد مقتول جوانی به نام «سینا - س» است که تیغه چاقوی یک دم، قفسه سینه اش را نشانه رفته بود و خالکوبی تصویر یک حیوان بر بازویش خودنمایی می‌کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشتریان یک کبابی با شوخی نابجای خود نزاعی دسته‌جمعی را رقم را زدند که در آن یک نفر کشته و چندین نفر مجروح شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نزاع دسته جمعی مشتریان کبابی با چند برادر که در پی شوخی عجیب رخ داد در حالی با یک کشته و 5 مجروح به پایان رسید که دامنه این نزاع مرگبار به اتاق احیای بیمارستان شهید هاشمی نژاد کشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مریخ نورد استقامت (Perseverance) ناسا تصویری از آسمان سیاره سرخ را به اشتراک گذاشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا زالی در خصوص نامه معاون سازمان بازرسی مبنی بر قرارداد همکاری با دو تن از نزدیکان وزیر بهداشت، توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هوک قطعا در گیشه شکست خواهد خورد و فروش این فیلم به صد میلیون تومان نخواهد رسید و اگر مدیران فارابی کمی هوشمند باشند می‌توانند اثر شکست خورده‌اشان را با محاسبه هزینه تولید به تلویزیون قالب کنند.