سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه ورزش سه

بازنده کسی است که در لحظه ای به پیروزی خودش شک کند. هنوزهیچ چیزاز دست نرفته و حتی ازحیث امتیازی پرسپولیس عقب نیوفتاده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت 11 شب به‌محض آنلاین شدن در یکی از شبکه‌های مجازی، این پیام روی گوشی نمایان می‌شود «با سلام خدمت تمام عزیزان کانال کیس‌های جدید و زیبا شارژ شد برای معرفی اسم شهرتون یا محل سکونتون را اعلام کنید.» حس کنجکاوی باعث می‌شود سری به گروه بزنم و برخی از پیام‌ها را بخوانم.

خبرگزاری مهر

اهواز - فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 81 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان هندیجان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق اظهارات عبدالحمید، هرکس از مذاکره با رژیم صهیونیستی صحبت کند یا مکار است یا نادان، اینکه این فردخود را به این صفات مزین کندبه خودش مربوط است؛ اما چرا اظهارات خود را منتسب به 85 میلیون نفر می کند؟

وب‌گاه گسترش

شورای جهانی طلا اعلام کرد که بانک‌های مرکزی جهان در سال 2022، 70 میلیارد دلار طلا خریدند که بالاترین میزان از سال 1967 تاکنون است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: خودروهای چینی که در بازارهای خارجی به‌عنوان محصول اقتصادی و ارزان شناخته می‌شوند، در بازار ایران به خودرویی لاکچری تبدیل شده‌اند و حتی تا چهار برابر ارزش خود در منطقه و جهان و با ارقام میلیاردی قیمت‌گذاری می‌شوند. اما دلیل این اتفاق چیست و چه کسانی از آن نفع می‌برند؟

وب‌گاه 55 آنلاین

چقدر می‌گیری چند ساعت صیغه بشی؟ فقط بالای 18 سال بخوانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پلیس فتای اصفهان می‌گوید: یکی از جرائمی که با رصد و پایش هوشمندانه در فضای مجازی با آن مواجه هستیم کلاه‌برداری و سوءاستفاده از کاربران با سوق دادن آن‌ها به صفحات و کانال‌هایی تحت عنوان همسریابی و یا صیغه‌یابی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرهنگ مرتضوی با تأکید بر اینکه کانال‌های صیغه‌یابی یا کلاه‌برداری با مبالغ زیاد است و یا سوءاستفاده از اطلاعات و ایجاد مزاحمت کاربران، ادامه می‌دهد: هیچ‌چیزی به نام صیغه یابی یا همسریابی در فضای مجازی نداریم کلاً این مسئله غیرقانونی و مجرمانه است و هر تبلیغی که می‌آید می‌تواند مجرمانه باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توفان «پاتان» بریتانیا را هم گرفت.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ مرتضوی با تأکید بر اینکه کانال‌های صیغه‌یابی یا کلاه‌برداری با مبالغ زیاد است و یا سوءاستفاده از اطلاعات و ایجاد مزاحمت کاربران، ادامه می‌دهد: هیچ‌چیزی به نام صیغه یابی یا همسریابی در فضای مجازی نداریم کلاً این مسئله غیرقانونی و مجرمانه است و هر تبلیغی که می‌آید می‌تواند مجرمانه باشد. در این شرایط بهتر است که کاربران گذر کنند یا به پلیس اطلاع دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آنتوان فوکوآ، کارگردان این فیلم با عنوان «مایکل» است و وی خبر انتخاب جعفر 26 ساله دومین پسر جرمین جکسون، برادر بزرگتر و مسلمان مایکل را در اینستاگرام اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «شما به کانال صیغه‌یابی و ازدواج موقت اضافه شدید...»