سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری دشمن در این عرصه انتها ندارد گفت: دشمن با ناامیدی در این صحنه وارد صحنه‌های دیگر می‌شود و در بخش‌های جنگ نرم، فرهنگی، سایبری، فضای مجازی و رسانه‌ای سرمایه‌گذاری کردند و در جنگ شناختی چقدر روی فکر جوانان کشور کار عمیق کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک پلنگ با ورود به مجتمع مسکونی تعدادی از ساکنان مجتمع را زخمی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا، گفت: ارسال پیامک جریمه اشتباه دلایل مختلف دارد که یکی از آن دستکاری شماره پلاک است که با این اقدام تخلف خود را به نام دیگران ثبت می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

برای برخی رانندگان پیامک‌های جریمه ارسال می‌شود در حالی که اصلا در آن ساعت در چنین مسیری نبوده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برای برخی رانندگان پیامک‌های جریمه ارسال می‌شود در حالی که اصلا در آن ساعت در چنین مسیری نبوده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

حرکت سرخ شهادت ادامه دارد و تا زمانیکه ملتی آمادگی شهادت داشته باشد آن ملت با شکست مواجه نخواهد شد.

وب‌گاه گسترش

کمبود دارو و افزایش قاچاق آن، دو روی یک سکه‌اند؛ پدیده‌هایی که از یک سو جان بیماران را تهدید کرده و در عین حال می‌تواند نظام دارویی کشور را آشفته و نابسامان کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مالیات برعایدی سرمایه یکی از پایه‌های مالیاتی است که بیش از 100 سال است در بسیاری از کشور‌ها پایه گذاری شده و بیشتر از آنکه ابزاری برای منابع بودجه دولت باشد، ابزاری برای کنترل سوداگری در بازار‌های دارایی، هدایت نقدینگی و جلوگیری از بروز تورم دراین بازار‌ها است. این پایه مالیاتی که در جهان پیشینه‌ای قدیمی و بیش از یک قرن دارد و با نام اختصاری...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کمبود دارو و افزایش قاچاق آن، دو روی یک سکه‌اند؛ پدیده‌هایی که از یک سو جان بیماران را تهدید کرده و در عین حال می‌تواند نظام دارویی کشور را آشفته و نابسامان کند...

خبرگزاری مهر

اصفهان - شمار روزهای آلوده اصفهان در سال جاری تاکنون به 128 روز رسیده و دیار نصف جهان دلخوش به قانون نفس، در صدر آلوده ترین شهرهای ایران هر روز رکوردی معنادار از هوای بی هوا بر جا می‌گذارد.

وب‌گاه فرارو

علاوه بر واردات فوریتی اقلام دارویی دچار کمبود، اقداماتی نظیر اصلاح قیمت برخی اقلام آنتی‌بیوتیک، کاهش مالیات بر ارزش افزوده دارو به یک درصد و لحاظ تسهیلات بانکی برای شرکت‌های تولیدی، افزایش چند برابری ظرفیت تولید این دارو‌ها و... نیز انجام شد و توانست تا حدی وضعیت کمبود‌های دارو‌های اساسی را به‌سامان کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رادیکال‌ها انتزاعی می‌اندیشند و خیال‌پردازند اما در نتیجه‌گیری خود منطقی هستند. معترضان کنونی خیال‌پرداز نیستند و دست بر قضا انتزاعی هم فکر نمی‌کنند و به معنای واقعی کلمه، خواهان یک زندگی مطلوب به سبک خود و به دور از هرگونه انتزاع هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مناطق شمالی عراق و سوریه بار دیگر محل جولان ترکیه و هدف قرار دادن نیروهای کرد شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

به‌رغم تلاش‌های عناصر تجزیه‌طلب و ضدانقلاب و فتنه در کردستان، سفر آیت‌الله رئیسی به این استان و افتتاح پروژه عظیم آبرسانی به سنندج و دیداربا مردم گام بلنددیگری در جهت پیشرفت وآبادانی کردستان عزیز بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تخمین تورم امسال بر مبنای داده های مرکز آمار از وضعیت تورمی آبان ماه نشان می دهد حداقل تورم سال جاری به باور برخی تحلیل گران، در کانال 46 درصد قرار خواهد داشت. اتفاقی که طبق روندهای آماری یک رکورد محسوب می شود.