سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری تسنیم

مادر آیدا و آیسا گفت: وقتی من بالای سر بچه‌هایم رسیدم سر و صورت آنها پر از خون بود و همسایه‌ها همه جمع شده بودند و بچه‌ها را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در نخستین روزهای اغتشاشات که مناطق مرکزی مشهد در معرض ناآرامی‌های معاندان قرار گرفته بود، با ورود بسیجیان دغدغه اصلی ما دفاع از امنیت مردم رفع شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جنگل‌های شمال کشور طعمه حریق شده است و تلاش مسئولان برای مهار آن راه به جایی نمی‌برد، مساله‌ای که تایید می‌کند، آتش سوزی همیشه مدیران دستگاه‌های مسئول را غافلگیر می‌کند.

وب‌گاه فرارو

طبق تحقیق‌های جهانی، خودروها سه آلاینده اصلی را منتشر می‌کنند که شامل ذرات معلق، مونواکسید کربن و دی اکسید نیتروژن می شود. «ذرات معلق» مخلوطی از ذرات جامد و قطرات مایع موجود در هوا هستند که در ایجاد مه اتمسفر نقش داشته و می‌توانند آسیب جدی به ریه افراد داشته و حتی وارد جریان خون شوند. مونوکسید کربن (CO) نیز از دود خودروهایی که سوخت‌های فسیلی استفاده کنند، حاصل می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اقتصادی رییس جمهور بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس که بسیاری از دشمنان انتظار داشتند ایران شکست بخورد اما بعد از چند وقت به خودباوری رسیدیم و اکنون موشک و پهپاد ایران محصول بازگشت به خود ملت ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: اقتصاد کشور ما را در گذشته بد برنامه ریزی کردند و اقتصاد ما مردمی نبود و عصبانیت دشمنان هم این است که دولت سیزدهم درصدد مردمی کردن بسیاری از امور است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از آغاز اعتراضات سراسری در واکنش به فوت مهساامینی، محمدباقر قالیباف از «حکمرانی نو» سخن گفته است. این چهارمین پوست اندازی قالیباف از سال1384 تا 1400 است که این بار و بعد از اعتراضات سراسری1401 کوشش کرده تا با شعار «تغییر مشروع» وارد میدان شود. اما «تغییر» شعار میرحسین موسوی در انتخابات88 بود که رئیسی در انتخابات1400 بکار برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بعد از آن که اعتراض به اغتشاش تبدیل شد، حالا سرعت بی‌وقفه افزایش خشونت‌های کلامی، اخلاقی و خیابانی همه‌چیز را به سمت یک جنگ شهری می‌برد؛ جنگی که به شهرهای مرزی و قومیت‌نشین کشیده شده است.

خبرگزاری مهر

بعد از آن که اعتراض به اغتشاش تبدیل شد، حالا سرعت بی‌وقفه افزایش خشونت‌های کلامی، اخلاقی و خیابانی همه‌چیز را به سمت یک جنگ شهری می‌برد؛ جنگی که به شهرهای مرزی و قومیت‌نشین کشیده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا گفت: زمانی که شاخص آلاینده‌ها به مرز هشدار می‌رسد قرار گرفتن در هوای آلوده برای تمامی گروه‌های سنی و افراد خطرناک است.

خبرگزاری دانا

در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید و آتش زدن کلام خدا و مسجد در شهر آبدانان امروز مردم ولایتمدار استان ایلام با بصیرت دینی و بعد از مراسم نماز جمعه در سراسر استان انزجار و نفرت خود را از هتاکان به قرآن مجید اعلام و از مقامات امنیتی و قضایی خواستار اشد مجازات برای آنها شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد، داروها بیشترین افزایش قیمت در ماه گذشته را داشتند.

خبرگزاری دانا

کاردار سابق سفارت ایران در لبنان گفت: بی بی فارسی در فتنه 88 تأسیس شد، اینترنشنال، منوتو، بی بی سی العربیه و صدای آمریکا از جمله منظومه رسانه ای آمریکا هستند که اکثر اینها توسط عربستان تأمین می‌شوند و هم اکنون به اتاق جنگ ترکیبی، جنگ رسانه، جنگ شناختی و جنگ اطلاعاتی و نظامی تبدیل شدند.