سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه گسترش

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه هنوز کرونا در جهان جولان می دهد، گفت: هنوز وارد دوران پساکرونا نشده‌ایم و هنوز هم نگران سویه‌های این ویروس در آینده هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارتش چین اخیرا از یک هواپیمای قاره پیمای بی سرنشین به نام «وینگ لونگ -3» (Wing Loong-3) در چهاردهمین نمایشگاه هوانوردی و هوافضای چین در ایالت گوانگ دانگ رونمایی کرده است.

خبرگزاری تسنیم

به جای ایجاد بستر برای برگزاری این‌همه نمایشگاه خودرو در طی 9 ماهه امسال که فقط محلی برای مانور خودروهای چینی شده باید فکری به حال سازوکار تولید و بهبود وضعیت صنعت خودرو کرد.

وب‌گاه فرارو

«با عرضه خودرو در بورس کالا قیمت به صورت واقعی و رقابتی و بر اساس میزان عرضه و تقاضا کشف خواهد شد که این موضوع برای مشتریان و هم برای خودروسازان مهم است، زیرا از یک سو، خریداران خودرو را در بورس کالا با قیمت کمتری نسبت به قیمتی که الان در بازار آزاد هست، می‌توانند بخرند و در سوی دیگر خودروسازان نیز محصولات خود را با قیمت بالاتری نسبت به قیمت‌گذاری دستوری به فروش خواهند رساند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سومین نشست از سلسله نشست‌های بررسی زمینه ها، عوامل، پیامد‌ها و چشم انداز اغتشاشات در ایران با حضور جواد حسینی، کاظم کوهی اصفهانی، حسن مجیدی و ایمان عرفان منش از اعضای هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و از سوی دانشکده‌های معارف اسلامی و علوم سیاسی، حقوق، فرهنگ و ارتباطات، مدیریت، الهیات و اقتصاد این دانشگاه برگزار شد. حسینی، عضو هیئت علمی دانشگاه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر خارجه پاکستان، امروز (سه‌شنبه) وارد کابل شد و با امیرخان متقی دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حنا ربانی‌کهر، معاون وزیر خارجه پاکستان، امروز در راس یک هیئت دولتی وارد کابل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه پاکستان در راس یک هیئت دولتی، به کابل وارد شد. اعضای هیئت پاکستانی در این سفر با امیرخان متقی، وزیر خارجه طالبان و برخی دیگر از اعضای کابینه این گروه دیدار می‌کنند.

خبرگزاری مهر

پس از گزارشی که محسن رفیقدوست از تخلفات بنی‌صدر به امام خمینی (ره) ارائه کرد، با این‌پاسخ روبرو شد: برای من بنی‌صدر مهم نیست؛ برای من آن 11 میلیون انسانی مهم هستند که به بنی‌صدر رای دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی آلودگی هوا در کشور به یک بحران انسانی تبدیل شده است و خودروهای فرسوده نقش محوری در این تراژدی دارند که به نظر می‌رسد اسقاط در اولویت برنامه‌های دولت قرار ندارد و دلیل اصلی آن نیز «بی‌پولی» است. در حال حاضر وسایل نقلیه متحرک بیش از 70درصد در آلودگی هوا نقش دارند و خودروهای فرسوده بازیگر نقش اول این تراژدی به شمار می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احمد علم الهدی گفت: حوادثی که این 70 روز رخ داد، ثابت کرد که رویش ها چندبرابر ریزش ها بوده و جبهه انقلاب اسلامی از نظر توانمندی های مادی و معنوی، مجهزتر و متعالی‌تر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه علوم تحقیقات با اشاره به ثبت نشدن همه سایت هیرکانی گفت: تنها سه سایت از جنگل های هیرکانی به ثبت یونسکو رسیده که حذف آن از یونسکو بستگی به میزان آتش سوزی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ا همین ناآرامی های اخیر، باعث شد تا دوباره مظاهر شجاعت، اخلاص و ایثار بسیجیان به منصه ظهور برسد، کسانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده بودند، دوباره با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و مشاهده کنند که فرهنگ بسیجی با همان قدرت همیشگی خود استمرار داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی فقیه در خراسان گفت: حوادثی که این 70 روز رخ داد، ثابت کرد که رویش ها چندبرابر ریزش ها بوده و جبهه انقلاب قوی تر و مجهز تر از همیشه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگرچه زمان زیادی گذشته و در این سالها، عده‌ای پیر و فرتوت شدند، در دفاع از حق سستی کردند یا حتی دچار ریزش شدند، اما حقیقت این است که اسلام هنوز استوار ایستاده است.

خبرگزاری دانا

پرسه سگ‌های ولگرد در خاش در حالی صدای شهروندان را درآورده که تا کنون اقدامات نتیجه بخشی از سوی مدریت شهری انجام نشده است و شهردار نیز تنها از اجرای طرح اتلاف سگ های ولگرد به صورت مستمر خبر می دهد.