سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه 80 درصد ذرات معلق هوای تهران از اگزور خودروها و موتورسیکلت‌ها متصاعد می‌شود، قانون هوای پاک، فصل‌الخطاب همه دستگاه‌هاست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در ریشه‌یابی آلودگی هوای تهران، دلایل روشن است و نباید دنبال عوامل ناشناخته بگردیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از وقوع انفجار در میدان نفتی العمر در شرق دیرالزور سوریه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از اردیبهشت سال 1399 با گسترش موج کرونا، براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کووید -19، راننده تاکسی باید جهت رعایت پروتکل بهداشتی حداکثر 3مسافر را سوار کند، یعنی 2 نفر در صندلی عقب و یک نفر در جلو؛ همین موضوع باعث افزایش کرایه‌های تاکسی شده و مدت زیادی است که رانندگان به آن عمل می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انفجاری در میدان نفتی «العمر» در شرق دیرالزور که در اشغال نیروهای آمریکایی است، به وقوع پیوست.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نظارت در نتیجه ثبت الکترونیکی قراردادهای تسهیلات جدی‌تر می‌شود، گفت: مسئولان بانک مرکزی با تخلف بانک‌ها در اجرای این قانون برخورد کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در چند وقت اخیر، نرخ کرایه تاکسی، افزایشی شده و دلیل آن هم رعایت فاصله اجتماعی در تاکسی‌ها است؛ اگر مصوبه ستاد ملی کرونا لغو شود می‌توان شاهد کاهش کرایه تاکسی بود.

وب‌گاه گسترش

اکبر پازوکی - رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی

وب‌گاه گسترش

با توجه به فروکش کردن موج کرونا؛ اگر فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها لغو شود و 4 نفر سوار خودرو شوند طبیعتا کرایه‌ها کاهش پیدا می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به فروکش شدن کرونا؛ اگر فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها لغو شود و 4 نفر سوار خودرو شوند طبیعتا کرایه‌ها کاهش پیدا می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم صهیونیستی و آمریکا قصد دارند هفته آینده رزمایش هوایی مشترکی برگزار کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رژیم صهیونیستی و آمریکا قصد دارند هفته آینده رزمایش هوایی مشترکی برگزار کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع حوادث تروریستی در اصفهان و ایذه و شهادت دو تن از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مشهد توسط آشوبگرانِ تروریست، 1700 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور به مناسبت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج دانشجویی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند: و آنان را هر کجا یافتید، به قتل برسانید و از جایی که شما را بیرون کردند،...

خبرگزاری دانا

بیش از 60روز از ناآرامی‌ها می‌گذرد و کسب‌وکارهای مختلف با زیان‌های شدیدی رودررو شده‌اند تا جایی که امروز تنها خواسته همه مردم و کسبه به‌عنوان یک مطالبه برخورد قاطع با این قانون‌شکنان و آرام‌سازی شرایط کنونی است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم سکون جوی و انباشت آلاینده‌های جوی در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان تا روز جمعه چهارم آذر خبر داد.