سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانا

سید هادی طباطبایی گفت: در حوادث اخیر بسیج دانشجویی بیش از 50 کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه های مختلف استان برگزار کرد.

خبرگزاری دانا

تبدیل راه فرعی خاش سراوان به طول 151کیلومتر به راه اصلی با اعتبار پایه 1200میلیارد تومان امروز در کیمسیون ماده 23سازمان برنامه وبودجه کشور مصوب شد.

وب‌گاه عصر ایران

علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز گفت: به‌رغم درخواست برخی نمایندگان کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی برای برگزاری نشست ویژه بررسی حوادث اخیر کشور، برخی نمایندگان به لیدری اعضای جبهه پایداری در برابر این درخواست مانع‌تراشی کرده و اجازه برگزاری نشست بررسی حوادث اخیر را نداده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جوان مخترع ایرانی به منظور کاهش استفاده از سوخت‌های فسیلی و آلودگی هوا که همچنان در شهرهای بزرگ کشورمان جولان می دهد، موتور الکتریکی با روش سرسیلندر مغناطیسی ساخته است اما با وجود چندین بار نامه‌نگاری با دستگاه‌های مختلف برای تجاری‌سازی همچنان به نتیجه نرسیده است.

وب‌گاه گسترش

اصطلاح قیمت‌گذاری دستوری به کنترل نرخ توسط چارچوب‌های قانونی تعیین‌شده برای کالاهای مشخص اشاره دارد. کنترل نرخ به‌طور معمول توسط دولت در بازار آزاد اجرا می‌شود.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری مهر

رصد پهپادهای وزارت اطلاعات از جولان تروریست‌های مسلح در اغتشاشات دیروز و دیشب مهاباد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تسینم نوشت: رصد پهپادهای وزارت اطلاعات از جولان تروریست‌های مسلح در اغتشاشات دیروز و دیشب مهاباد را در این ویدیو می بینید.

وب‌گاه 55 آنلاین

پشت اکانت علی کریمی یک مامور موساد قرار دارد یا یک فرمانده جنگی؟

وب‌گاه 55 آنلاین

نیروهای حافظ امنیت شب گذشته با ورود به مناطقی از شهر مهاباد ضمن برقراری آرامش در این شهر، اقدام به رصد و شناسایی لیدرها و سردسته‌های اصلی برخی تیم‌های تروریستی و اغتشاشات اخیر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درگیری ها در مهاباد شب گذشته به اوج خود رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: نیروهای حافظ امنیت شب گذشته با ورود به این منطقه (اصحاب سفید و پشت‌تب‌) ضمن برقراری آرامش در شهر مهاباد، اقدام به رصد، شناسایی و دستگیری لیدرها و سردسته‌های اصلی آشوبگران و برخی تیم های تروریستی کردند.

خبرگزاری دانا

چه چیزی باعث می‌شود که رییس دانشگاه کردستان در یک جمع خصوصی با بیان اینکه در روزهای آخر خدمت خود به سر می‌برد چنین بگوید که نمی‌خواهد در این روزهای پایانی حاشیه‌ای برای او به وجود بیاید و لازم نمی‌بیند با دانشجونماها برخورد کند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: خبرهای رسیده از بازار حاکی است تولیدکنندگان لوازم خانگی مانند خودروسازان محصولات خود را به صورت نقد یا اقساط 10 ماهه پیش‌فروش می‌کنند، اما خلف‌وعده می‌کنند و کالا را با تأخیر چند ماهه تحویل مشتری می‌دهند.