سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با ایجاد فیشنگ و با ترفند خرید شارژ تلفن همراه با هدیه اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب کاربران کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار گفت: من از بزرگان، مصلحان، اساتید و فرهنگیان و کسانی که می‌توانند تاثیرگدار باشند برای آگاه کردن جوانان فریب خورده ورود کنند شعار «زن، زندگی آزادی برای تغییر نظام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیر یک مرکز فناوری شتاب‌دهنده بر این باور است که رمز ارزهای زیرزمینی در نبود قانون جولان می‌دهند و سبب بروز مشکلاتی شدند که امروز شاهد آن هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

پروژه‌ای آشوب از روز 28 شهریور آغاز و کمتر از 2 ماه به تروریسم عریان بدل شد. جنایاتی نظیر زنده سوزی، بریدن گلو، شکنجه خیابانی، زجرکشی، هتک حرمت و... امری نیست که شهروند عادی و حتی معترض به اوضاع معیشتی بتواند مرتکب آن شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر یک مرکز فناوری شتاب‌دهنده بر این باور است که رمز ارزهای زیرزمینی در نبود قانون جولان می‌دهند و سبب بروز مشکلاتی شدند که امروز شاهد آن هستیم.

خبرگزاری دانا

طی روزهای اخیر مماشات با آشوبگران و عدم برخورد جدی با اغتشاشگران موجب جولان اراذلین، اوباش و گروهک‌های تروریست تجزیه‌طلب در شهرستان‌های جنوب آذربایجان‌غربی شده است.

خبرگزاری دانا

امامی، رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: یکی از نیازهای استان یزد کمپ دولتی است که در این زمینه احداث کمپ ماده 16 توسط استانداری مطرح شد اما کمیته شورای کشوری به ریاست سازمان بهزیستی موافقت خود را تا کنون اعلام نکرده است.

وب‌گاه الف

در کنار رسوایی های جنسی و فرار از خدمت و خودکشی در میان نظامیان و سربازان ارتش رژیم صهیونیستی، سرقت مهمات جنگی از پادگان‌های ارتش اسرائیل نیز تبدیل به یک پدیده معمول و چالش‌برانگیز برای صهیونیست‌ها شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری عامل فروش داروهای غیر مجاز مخدر در اسفراین خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید حمید حسینی گفت: پیش‌بینی فروش نفت توسط اشخاص خطر بزرگی پیش روی اقتصاد ایران و بازار نفت در شرایط تحریمی است.

خبرگزاری دانا

مدیر مرکز فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروز در جنگ جهانی جدید هستیم که با فضای مجازی در میدان نیز عرصه را تغییر می‌دهد و کسانی پیروز جنگ خواهند بود که این عرصه را به خوبی بشناسند.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید آسیب‌ها و تهدیدات در فضای مجازی شناخته شود، گفت: در فضای حقیقی آسیب ها و تهدیدات مشخص است اما در فضای مجازی این تهدید و موانع ان طور که باید مشخص نیست بنابراین خطر این فضا بیشتر از فضای حقیقی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از کشف 26 کیلوگرم مواد افیونی از نوع حشیش در پوشش خانواده و توقیف خودروی حامل مواد مخدر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: چرا افراد تندرو را کنترل و مهار نمی کنیم. چرا شایسته سالاری در واگذاری مسئولیت ها کاملا مورد توجه قرار نمی گیرد.