چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری تسنیم

دو فیلم منطقه پرواز ممنوع و یتیم‌خانه ایران، به دلایلی چون عدم همکاری مورد انتظار رایزن‌های فرهنگی نتوانستند در عرصه اکران بین‌المللی موفق باشند. در این یادداشت به شرح و بررسی این دلایل خواهیم پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

در دورانی قرار داریم که حق و باطل درهم دیگر ممزوج است و بجز انسان‌های بصیر، کسی قدرت تشخیص حق را ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بی‌شک خوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان اصفهان در لیگ بیست و دوم تا به اینجای فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و موفق شده دل هواداران سپاهان را به دست آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شجاع خلیل‌زاده در بازی برابر الریان قطر به دلیل ابتلا به کرونا در ترکیب تیمش حضور نداشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار شکارچیبا بیان اینکه جنگی که امروز دشمنان پیش‌رو گرفته‌اند جنگ ناجوانمردانه‌ای بوده و بزرگترین تهدید برای دین اسلام و انقلاب اسلامی است، گفت: جنگ امروز که مقام معظم رهبری فرمودند جنگ نرم و جنگ ترکیبی است، اعتقادات و باورهای دینی مردم و جوانان را نشانه گرفته است. این جنگ بدون خون و خونریزی حجاب را از سر زنان و دختران جامعه ما برمی‌دارد، بدون فشار جوانان را از مسجد و نماز...

خبرگزاری تسنیم

پیوست فرهنگی - نظامی در عرصه مقاومت علیه داعش یک سویش فعال و قوی بود که آن هم عرصه نظامی است. اما سوی فرهنگی آن توسط افسرانش به‌خوبی اداره نشد. نتیجه آنکه تنها چند فیلم معدود ساخته شد. برای اینکه یا مدیران نفوذی اند یا اهمیت قائل نیستند.

خبرگزاری دانا

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح تصریح کرد: جنگی که امروز دشمنان پیش‌رو گرفته‌اند جنگ ناجوانمردانه‌ای بوده و بزرگترین تهدید برای دین اسلام و انقلاب اسلامی است چراکه اعتقادات و باورهای دینی مردم و جوانان را نشانه گرفته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه روسیه حملات رژیم صهیونیستی در خاک سوریه را «خطرناک» خواند و خواستار احترام این رژیم به قطعنامه‌های شورای امنیت شد.

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه روسیه حملات رژیم صهیونیستی در خاک سوریه را «خطرناک» خواند و خواستار احترام این رژیم به قطعنامه‌های شورای امنیت شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دکتر شهرام ایرانبومی گفت: دادگاه با پذیرش اسناد و مدارک خانم یلدا ابتهاج و برادرانش، مجوز لازم برای انتقال پیکر شاعر و ترانه‌سرای معاصر مرحوم امیرهوشنگ ابتهاج به ایران را صادر کرده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه امید کارگران پیمانکاری و شرکتی به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بود اما باز هم کار به سرانجام نرسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

اول شهریور ماه زادروز نوازنده چیره دست تار و آهنگسازی یگانه به اسم استاد حسین علیزاده است.

خبرگزاری دانا

محدثه داودی گفت: مهمترین هدف دشمن از عرضه پوشاک‌های غربی به حاشیه‌بردن زن مسلمان ایرانی است.