چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانا

معتادان متجاهر در دهه‌های گذشته مجرم شناخته شده اما با گذشت زمان اعلام شد که معتادان متجاهر بیمار هستند و نیاز به کمک و درمان دارند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

سوار موتورهای چند ده میلیونی با لباس‌های برند می‌شوند. ظاهرشان آنقدر موجه است که باورت نمی‌شود که در ثانیه‌ای کیفت را قاپ بزنند یا موبایلت را ببرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی لاریجانی، باهنر، احمد توکلی و... بالاخره، عقبه‌ای داشتند، نمی شود که اینها را به هر دلیلی کنار گذاشت! و تاثیر منفی این حذف ها را روی اصولگرایان شناسنامه دار که حرف شان سند است را نادیده گرفت. بنابراین، می بینید، اصولگرایان استخوان خرد کرده یا سکوت کرده اند و و موضع جمایت از آقای رئیسی نمی گیرند یا حتی منتقد بخش هایی از سیاستگذاری ها و عملکرد شخص رئیس جمهور یا اعضای کابینه اش هستند.

خبرگزاری دانا

یکی از معضلات والدین هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس پرداخت شهریه های اجباری است که البته مدیران مدارس منکر آن می شوند‌.

خبرگزاری دانشجو

روز 30 مرداد 1348 بخشی از مسجدالاقصی در فلسطین اشغالی توسط صهیونیست ها به آتش کشیده شد و خسارات قابل توجهی به آن وارد آمد. اسرائیل این حادثه را که خشم و انزجار مسلمانان سراسر جهان را برانگیخت به یک جهانگرد یهودی استرالیایی نسبت داد. «دنیس مایکل روهان» سیاح استرالیایی که صهیونیستها وی را عامل به آتش کشیدن مسجدالاقصی معرفی کردند، در یک حرکت نمایشی محاکمه شد و متعاقباً منابع خبری اسرائیل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه خبری «المانیتور» در گزارشی، با پرداختن به آخرین تحولات مرتبط با تلاش‌ها جهت احیای برجام، به‌طور خاص به این نکته می‌پردازد که «جزئیات» در روند رایزنی‌های اتمی مرتبط با پرونده هسته ای ایران از اهمیت فراوانی برخوردارند و همچنان اختلاف بر سر برخی مسائل جزئی و البته توجه به اینکه ایران و آمریکا باید به توافقی دست یابند که بتوانند آن را به بهترین نحو به عرصه سیاست داخلی خود بفروشند،...

وب‌گاه 55 آنلاین

این فیلم نشان می دهد که یکی از مالکین احشام در منطقه مسکن مهر رشت که به گفته ی خودش غیر بومی هم هست، برای مامورین شهرداری خط و نشان می کشد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند، رابط اصلی و شخصی که در نقل و انتقال وجه دیجیتال فعالیت داشته را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

وب‌گاه عصر ایران

استاد حوزه و دانشگاه: به برکت اربعین اتحاد ایران و عراق یک قدرت بزرگ را در منطقه ایجاد کرده و موجب عزتمندی، سرافرازی و استقلال عراق شده است و وجود یک همسایه مقتدر و توسعه یافته برای مردم ایران دارای اهمیت است چرا که عراق ماوا و بخشی مهم و تاثیرگذار از حکومت جهانی امام زمان (عج) است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان روز یکشنبه در همایش بزرگ مردمی خادمان اربعین استان ایلام اظهار داشت: زمان رژیم بعث صدام شرایط برای حضور زائران اربعین فراهم نبود، ولی با سقوط این رژیم مردم از اقصی نقاط دنیا به ویژه ایران خود را به عتبات عالیات رساندند و پایه گذار اجتماع بزرگ و باشکوه مردمی اربعین شدند. وی افزود: حتی در زمان جولان داعش، باوجود...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با انجام رصدهای اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی روز گذشته تیمی از مأموران به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیرا در پارک لاله، بوستان یاس فاطمی حتی موزه حیات وحش و طبیعت دارآباد تعدادی روباه مشاهده شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس اسبق پژوهشکده امنیت ملی کشور گفت: حمله موسوی به سوریه که کشوری اسلامی و جنگ‌زده است معنایی جز این ندارد که او با سیاست آمریکا و دشمنان اسلام همکاری کرده و از آن حمایت می‌کند.