چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «خالد کعکوش» معاون دبیر کل حزب معارض «الشباب الوطنی السوری» ضمن انتقاد از حمایت شورای امنیت از رژیم موقت صهیونیستی، بر حمایت از ارتش سوریه برای بازپس‌گیری اراضی اشغالی سوریه و هر گونه مقاومت مردمی برای آزادسازی جولان اشغالی تأکید کرد. کعکوش در گفت‌وگویی در خصوص تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی علیه سوریه و عدم اتخاذ تصمیمات لازم شورای امنیت برای جلوگیری...

وب‌گاه مشرق نیوز

سال‌هاست که ادبیات تألیفی در برابر محصولات وارداتی زانو زده و بازار نشر کشور را به ترجمه‌ها واگذار کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

مجلس شورای ملی در نشست دوم مرداد 1331، با تصویب یک ماده واحده، خیزش 30 تیر را "قیام مقدس ملی" نامگزاری کرد و کشته شدگان آن روز را شهیدان ملی. پرچم ایران در سراسر کشور نیمه افراشته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گفتگو با مزدک پاکزاد هم‌بنیانگذار و مدیرعامل اسمارتک انجام شد.

وب‌گاه عصر ایران

ما در اسمارتک، در حال حاضر در حوزهی تکنولوژی بازاریابی، با پلتفرم اتوماسیون بازاریابی inTrack، شبکه تبلیغات هوشمند AdVerge، سامانه مدیریت افیلیت مارکتینگ Affillio و پلتفرم داده‌های مشتریان deepin خدمات جامع و متنوعی را به کسب‌وکارها ارائه می‌دهیم.

خبرگزاری دانا

سویه جدید کرونا در راه است و برای جلوگیری از قرمز شدن وضعیت شهرها باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد.

خبرگزاری دانا

با وجود آرامش حاکم شده بر کشور طی هفته‌های اخیر، متأسفانه مجددا شاهد افزایش موارد ابتلا و مرگ و میرهای ناشی از شیوع کرونا در کشور هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

سه کشور تاکید کردند منازعه سوریه هیچ راه‌حل نظامی نداشته و بر نقش مهم کمیته قانون اساسی که تشکیل آن حاصل مشارکت مسلم ضامنین آستانه و اجرای تصمیمات کنگره گفتگوی ملی سوریه در سوچی است، تاکید کردند

وب‌گاه عصر ایران

بار دیگر بر عزم خود مبنی بر تداوم همکاری های جاری به منظور نابودی نهایی تمامی افراد، گروه‌ها، تشکل‌ها و موجودیت‌های تروریستی تأکید کردند و بر طبق حقوق بین‌الملل بشردوستانه، خواستار محافظت از غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی شدند

خبرگزاری دانا

بیانیه مشترک رؤسای جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه، در شامگاه سه شنبه 28 تیرماه 1401 منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه تداوم حملات نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه از جمله به زیرساخت های غیرنظامی را محکوم کردند.

خبرگزاری مهر

بیانیه مشترک رؤسای جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه، در 28 تیرماه 1401 منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تحریم‌های یکجانبه و تروریسم اقتصادی ناقض حقوق بین‌الملل و حاکمیت کشورهاست و جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم نمودن هرگونه تحریم علیه ملت‌ها خصوصا ملت سوریه اعلام می‌کند که به حمایت‌های خود از مردم و دولت سوریه با قدرت بیشتری ادامه خواهد داد.