چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برخی کارشناسان قضایی و پلیس فتا بر این باورند: علت بسیاری از پیگیری نکردن پرونده‌های قضایی مرتبط با کلاهبرداری های اینترنتی از یک سو به دلیل حقوقی تلقی کردن پرونده و از سوی دیگر به دلیل زمانبر و هزینه بر بودن آن برای مخاطبان است.

خبرگزاری مهر

برای رفع مشکل شوک های مقطعی و فقدان برنامه‌ای جامع در زمینه تولید محصولات کشاورزی می‌توان از ایجاد اورژانس محصولات کشاورزی و قراردادهای بلندمدت صادراتی بهره برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارج سوریه در واکنش به سفر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: دمشق تنها چین واحد را به رسمیت می شناسد و سفر پلوسی به تایوان را اقدامی غیرمسئولانه می داند.

خبرگزاری تسنیم

عدم عملکرد مناسب وزارت ارشاد و صدا و سیما درباره نمایش خانگی، رواج بی بند و باری در سواحل آزادشده، رقابت مسئولان برای تحصیل فزرندشان در خارج از کشور و عدم همکاری وزارت گردشگری، ورزش و صمت از مهم‌ترین محورهای صحبت‌های قائم مقام ستاد امر به معروف بود.

وب‌گاه ورزش سه

برخلاف انتظار و پس از مبارزه سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی، دنبال کننده های او در اینستاگرام افزایش یافتند!

خبرگزاری دانا

مصرف بنزین به طور متوسط روزانه حدود 95 میلیون لیتر در کشور است و این در حالی است که رقم تولید بنزین کشور بدون در نظر گرفتن محدودیت‌ها 105 میلیون لیتر در روز است که احتمالا با شروع مدارس مصرف بنزین دوباره بالا رفته و با میزان تولید برابر شود و حتی در مقاطعی پیشی بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

لارستان - ایرنا - بخش کشاورزی در فارس بی گمان وبه لحاظ شاخص های آماری و تولید انواع محصولات زراعی و باغی یکی ازحوزه های مهم و از محورهای توسعه ای این استان و به تبع آن لارستان است اما نبود و یاکمبود برخی زیرساخت ها ازجمله صنایع تبدیلی و تکمیلی عامل توسعه نیافتگی و حلقه مفقوده توسعه این بخش مهم محسوب می شود.

خبرگزاری دانا

در طی 16 ماه اخیر، هزار و 617 مورد گازگرفتگی توسط سگ های ولگرد در شهر و روستاهای سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده است که وجود این سگ‌های ولگرد و بی صاحب علاوه بر زیان بار بودن برای سلامت مردم، امنیت روانی و آرامش شهروندان را نیز سلب می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنگام خاکسپاری مقتولین، طرفین درگیری با در دست داشتن سلاح اقدام به فحاشی و تیراندازی هوایی در محل خاکسپاری کردند و متواری شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایران درحالی هفت واکسن در سبد واکسیناسیون خود قرار داده است که اکثر کشورها با دو یا سه واکسن برنامه واکسیناسیون خود را پیش بردند و ما جزو کشورهایی هستیم که تنوع واکسیناسیون بالایی داشتیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه در سومین روز هفته دنده معکوس زد اما معامله گران بازار سکه امروز را چگونه پیش بینی کرده اند؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بریر مردی زاهد و عابد بود که او را بزرگ قاریان می‌نامیدند و از اشراف کوفه و از همدانیین بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دلار چاپ قدیم از لحاظ ظاهری با دلار چاپ جدید تفاوت‌های ظاهری دارد که این تفاوت در رنگ آن‌ها بارز و قابل مشاهده است زیرا، دلار چاپ قدیم به دلار سفید و چاپ جدید به دلار آبی معروف است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فرهنگی و اجتماعی استان هرمزگان گفت: در پی اختلافات و کینه جویی های قبلی، چند جوان در محله نخل ناخدا بندر عباس با یکدیگر درگیر شدند که منجر به کشته شدن دو جوان شده و با تلاش پلیس ضارب اصلی و سایر عوامل درگیری در کمتر از 48 ساعت دستگیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سابق موساد رژیم صهیونیستی گفت: رجب طیب اردوغان برای افزایش قدرت سیاسی خواستار نزدیکی روابط با اسرائیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصدنیوز: با توجه به ماهیت بارش‌هایی که روزهای گذشته در استان کرمان اتفاق افتاد، احتمال جاری شدن آب از بالادست و آب گرفتگی معابر در مناطقی از این استان وجود دارد.