چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه مشرق نیوز

انقلاب اسلامی هم این تجربه را نشان داد آنان که ولی فقیه را یاری کردند به سعادت رسیدند و خواهند رسید. ما به چشم خود دیدیم انقلابیونی که کم آوردند و خسته شدند، از آستانه بهشت برگشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اتفاق های عاشورا به حدی عظیم و غم انگیز است که تا روز محشر، غم آن بر دل جهانیان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب‌الله به مناسبت ماه محرم از پایداری مردم غزه تمجید کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سارقان با شگردی خاص وارد منزل شده و سرویس طلا ، انگشتر و سکه بهار آزادی را سرقت کرده بودند.

وب‌گاه گسترش

در هفته 128 همه‌گیری کرونا در کشور، افزایش بارز بیماران بستری ناشی از کووید در 29 استان و همچنین افزایش موارد متوفی در 19 استان کشور گزارش شده است.

وب‌گاه فرارو

شهر‌های قرمز کرونایی با افزایش مجدد از 120 شهر به 130 و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از 112 به 129 شهر افزایش یافته است. همچنین 154 شهر در وضعیت زرد و 35 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از کالبدشکافی یوز تلف شده که توسط کارشناسان و متخصصان محیط زیست استان سمنان انجام گرفت، جنسیت یوزپلنگ تلف شده، ماده اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور همچنان پایین و در حد 35 درصد است؛ در عین حال باوجود روند افزایشی شهرهای قرمز و جولان کرونا در پیک هفتم، میزان استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری و تهویه نیز همچنان بسیار پایین‌تر از حد انتظار است.

وب‌گاه الف

روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور همچنان پایین و در حد 35 درصد است؛ در عین حال باوجود روند افزایشی شهرهای قرمز و جولان کرونا در پیک هفتم، میزان استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری و تهویه نیز همچنان بسیار پایین‌تر از حد انتظار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ محمد صفایی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود دو ماه و نیم آینده فصل برداشت زعفران است گفت: عمدتا در فصل برداشت، زعفران سال گذشته، قبلش عرضه می‌شود و در چند روز گذشته شاهد ورود عده‌ای به بورس کالا و عرضه زعفران با 20 درصد کاهش قیمت از نرخ روز در بورس کالا (تحت عنوان عرضه زعفران سال‌های گذشته)، هستیم که در صدد هستند با ایجاد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وضعیت ابتلا و فوتی کرونا در کشور تا میانه مرداد ماه همچنان صعودی بوده و در بالاترین سطح 1401 قرار گرفته است. براساس آمارهای وزارت بهداشت و درمان پس از آنکه ابتلا به کرونا در روزهای ابتدایی مرداد ماه به کانال 11 هزار نفر رسید، بستری ها و شمار فوتی ها نیز رکوردزنی کرده و بالاترین رکورد را در سال جاری به ثبت رساندند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 100 کیلو و 800 گرم تریاک توسظ مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از 2 موتورسیکلت خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 100 کیلو و 800 گرم تریاک از 2 موتورسیکلت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) اعلام کردند، این رژیم پهپاد‌های مسلح خود را بر فراز غزه به پرواز درآورده و به دنبال فرصتی برای هدف گرفتن «هسته‌های ضد زره» است. این پهپاد‌ها به دنبال رصد و هدف گرفتن گروه‌های فلسطینی هستند که ممکن است راکت ضد زره یا موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک کنند. شبکه «کان» اعلام کرد که وضعیت آماده‌باش در مرز غزه...

وب‌گاه 55 آنلاین

این گزارش روایت‌هایی است از چند نفر از قربانیان سیل. افرادی که مفقود شده‌اند و بازمانده‌های که در پی آنها هستند. توصیفی کوتاه، خلاصه و مختصر از یک مصیبت و فاجعه بزرگ.

وب‌گاه فرارو

آن‌ها 16 نفرند؛ خانواده عزیزی و عباسی. دست جمعی آمده‌اند به زیارت. این دو باجناق سن و سال‌دار از همان 4 دهه پیش که از یک خانواده زن گرفتند، با هم جفت و جور بودند تا الان. حالا سال‌ها گذشته و «حاج علی عباسی» و کربلایی «شمس‌علی عزیزی» پیرمرد شده‌اند و چند سر عائله دارند؛ داماد، عروس و نوه.