چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری مهر

بیانیه مشترک رؤسای جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه، در 28 تیرماه 1401 منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تحریم‌های یکجانبه و تروریسم اقتصادی ناقض حقوق بین‌الملل و حاکمیت کشورهاست و جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم نمودن هرگونه تحریم علیه ملت‌ها خصوصا ملت سوریه اعلام می‌کند که به حمایت‌های خود از مردم و دولت سوریه با قدرت بیشتری ادامه خواهد داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آقایان حجت‌الاسلام رئیسی، ولادیمیر پوتین و اردوغان بیانیه مشترکی را پس از پایان هفتمین نشست آستانه در تهران صادر کردند.

خبرگزاری تسنیم

بیانیه مشترک رؤسای جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه، شامگاه سه شنبه 28 تیرماه منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور کشورمان در نشست آستانه گفت: بر حفظ تمامیت ارضی و احترام به حاکمیت ملی سوریه تنها از طریق مردم آن و بدون مداخله خارجی تاکید داریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در هفتمین نشست سران کشور‌های ضامن روند آستانه، اظهار داشت: در ابتدا لازم می‌دانم از روسای محترم جمهور جناب آقای پوتین رئیس محترم جمهوری کشور دوست، روسیه و جناب آقای اردوغان رئیس محترم جمهوری کشور دوست و برادر، ترکیه تقدیر و تشکر کنم از اینکه دعوت جمهوری اسلامی ایران را پذیرفتند و در نشست هفتم کشور‌های ضامن...

وب‌گاه مشرق نیوز

طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند، در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

خبرگزاری مهر

طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند، در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

خبرگزاری دانا

جوان جویباری براثر گازگرفتگی سگ خانگی و ابتلا به بیماری هاری جان خود را از دست داد.

وب‌گاه تابناک

گفتگو با مزدک پاکزاد هم‌بنیانگذار و مدیرعامل اسمارتک

خبرگزاری دانا

اقامتگاههای غیرمجاز در هر شهر و روستایی می تواند تهدیدی برای مسافران باشد لذا نظارت بر این موضوع از سوی نهادهای مربوطه امری ضروری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پروژه صهیونیسم برای اشغال فلسطین و تبدیل آن به یک کشور یهودی پیشرفت هایی داشته است. به گزارش «انتخاب»، اینک اسرائیل تمامی سرزمین تاریخی فلسطین را اشغال کرده، اکثریت جمعیت فلسطینی آن را اخراج کرده، میلیون ها یهودی را از سایر نقاط جهان به این سرزمین آورده و حکومت و قدرت را در این جغرافیا به دست گرفته است. علاوه بر این مخالفت کشورهای عربی و اسلامی نیز نتوانسته موقعیت اسرائیل را در منطقه...

وب‌گاه مشرق نیوز

شما را نمی‌دانم؛ اما تا دیشب تجربه حضور در یک جشن بزرگ، آن هم در خیابان را نداشتم؛ بهتر است بگویم در بزرگ‌ترین میدان پایتخت و معروف‌ترین میدان کشور، میدان آزادی. با ما همراه باشید.

خبرگزاری دانا

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) یکشنبه شب در بیانیه‌ای از جامعه جهانی خواست تا رهبران رژیم صهیونیستی را به عنوان جنایتکاران جنگی مجازات کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای از رفع فیلترینگ اینترنت برای اساتید دانشگاه‌ها خبر داد.

وب‌گاه گسترش

عضو کارگروه فیلترینگ گفت: رفع فیلتر اینترنت اساتید برخی دانشگاه‌های خاص محقق می‌شود.