چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در سی و نهمین نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت که در دانشگاه الزهراء در حال برگزاری است، گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیرشان در بحث توجه به موضوعات اصلی و فرعی مساله حجاب را مطرح کردند. امروزه یک جریان وابسته به نظام سلطه وجود دارد و برای حمایت از رفتار‌های بی مهابا دست به هرنوع...

خبرگزاری تسنیم

منافقین در مرصاد به خیال خام و واهی خود قصد داشتند پس از ورود به کرمانشاه، سریع راهی تهران شده و آنجا را فتح کنند.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به دلیل نادیده‌گرفتن قوانین و شفافیت ضعیف، شاهد رشد شبکه‌های جعل و فساد اقتصادی در کشور هستیم این در حالی بوده که به دلیل اینکه شبکه‌های فساد از راهکار‌های گوناگون بهره می‌برند، نیاز بوده قوانین در بازه‌های زمانی مختلف مورد بازنگری قرار گرفته و بر اساس شرایط موجود تغییر کند. از سالیان دور تا به امروز به سبب امضا‌های طلایی و رانت شاهد فساد گوناگون اقتصادی...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به آغاز ماه محرم گفت: از روز شنبه اول محرم آغاز میشود چند هفته گذشته برنامه ریزی های لازم با هیات ها انجام شده که تا به این لحظه بالغ بر 12هزار تکیه و حسینیه شناسایی شده است.

وب‌گاه گسترش

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه در اوج اقتدار هستیم، گفت: اکنون شهر محیط امنی برای جولان دادن سارقان نیست و در کمترین زمان نسبت به دستگیری آنها می شود.

وب‌گاه فرارو

تهران در چهارماه اول سال 1401 انواع آلودگی‌های هوا را به خود دید. از آلودگی در وضعیت بسیار ناسالم برای گروه‌های حساس تا آلودگی در وضعیت خطرناک را تهرانی‌ها تنفس کرده‌اند. پایتخت از اول فروردین ماه تا چهارم مردادماه امسال 62 روز آلودگی هوا را تجربه کرد. مردم 53 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، شش روز ناسالم، یک روز بسیار ناسالم و دو روز خطرناک را در تهران تجربه کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

بسام صباغ سفیر و نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد با انتقاد از حمایت غرب و سکوت شورای امنیت سازمان ملل در قبال رژیم صهیونیستی تاکید کرد که جنایات و حملات این رژیم با حمایت آمریکا و غرب و در سکوت این شورا انجام می‌شود.

وب‌گاه منیبان

طبق مصوبه سران قوا تمامی قراردادهای اجاره باید با سقف مجاز افزایش اجاره بها به میزان 25 درصد در تهران و کلانشهرها و 20 درصد در دیگر نقاط شهری تمدید شود اما استثنائات شش‌گانه‌ای وجود دارد که منجر به فسخ قراراد می‌شود؛ این موارد عبارتند از فروش واحد توسط مالک، بازسازی، پرداخت نکردن اجاره بها از سوی مستاجر، عدم پذیرش نرخ مصوب توسط مستاجر، ازدواج فرزند مالک و نیاز مالک به واحد مسکونی.

وب‌گاه فرارو

کمرنگ شدن نقش 1+3 عامل «ترافیک‌زدا» در تهران سبب شده ازدحام خودروها در معابر به مرز شرایط بغرنج ترافیکی پیش از شیوع کرونا نزدیک شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مستوران شروع بسیار خوبی برای تنوع بخشیدن به ژانرهای مختلف نمایشی در قالب سریال است و از این حیث تلاش برای ساختن مضمونی متفاوت در سیما قابل تقدیر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده کشورمان در نشست شورای امنیت گفت: ایران فعالیت‌های بدخواهانه و بی‌ثبات‌کننده رژیم اسرائیل را که آشکارا صلح و امنیت منطقه را تهدید می‌کند، به شدت محکوم می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک با بیان اینکه در طول روز "باندهای بهره‌کش" کودکان مناطق حاشیه را به تهران می‌آورند، برخی اقدامات مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک با همکاری نمایندگان 21 دستگاه دولتی و غیردولتی در حوزه حقوق کودکان را تشریح کرد.

وب‌گاه فرارو

اگرچه هرگز میزان خسارت‌های سیل مخوف تجریش و شمار قربانیان آن به طور رسمی اعلام نشد، اما منابع مختلف اعلام کردند دست کم 300 نفر جان خود را در این حادثه از دست دادند؛ جانباختگانی که البته پیکر بسیاری از آن‌ها هرگز پیدا نشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه همشهری ارگان رسمی شهرداری تهران در حالیکه علیرضا زاکانی در تبلیغات انتخاباتی، کاملا از روش بگم بگم استفاده می کرد، در موضعی کاملا متفاوت نوشت که افشاگری ها باید متوقف شود!

وب‌گاه مشرق نیوز

مسئولان ما به یک بلوغ روشن در امر مبارزه با فساد رسیده‌اند. گذشت دوران بگم بگم‌های تبلیغاتی و نمایش‌های دکان دارانه. امروز دوران مبارزه با فساد در نقطه کارآمدی است؛ سر صحنه زندگی مردم.