چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام وحیدی گفت: محرم سر فصل تازه ای در زندگی مسلمانان و به خصوص شیعیان جهان است که دین الهی با درک قیام امام حسین علیه‌السلام جان تازه‌ای به خود می‌گیرد.

خبرگزاری مهر

مدیر طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال به دلیل وضعیت خشکسالی، تولید زعفران به نصف کاهش پیدا کند و در سال زراعی 1401 تولید زعفران 50 درصد نسبت به سال 1400 کاهش داشته است.

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: این سازمان 2 میلیون و 200 هزار مودی را با اجرای فقط یک بخش از قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان شناسایی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در این گزارش حمل جانباختگان سیل در الیگودرز با برانکارد دست‌ساز چوبی بر روی دست اهالی منطقه به خاطر عدم دسترسی به جاده را مشاهده کنید. منبع: جماران

وب‌گاه فرارو

حسین شهیدزاده - مشاور معاون حمل و نقل ترافیک و مدیرعامل سابق شرکت کنترل کیفیت هوای تهران - درباره تجربه انواع آلودگی‌ها در هوای تهران و سرب موجود که در بنزین‌ها باعث این آلودگی بود توضیح می‌دهد: در سال‌های دور یکی از انواع آلودگی‌های اصلی در هوای شهر تهران، آلودگی سرب بود چراکه به منظور بهسوزی بنزین، سرب به آن اضافه می‌شد، اما از چند سال بعد استفاده از سرب در بنزین ممنوع شد و کم کم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سویه‌های ایمنی‌گریز کرونا در کشور جولان می‌دهند.

وب‌گاه تابناک

بمب ساعتی تقدینگی، نزدیکی روسیه - ایران و فاصله بیشتر با تل‌آویو، امید داروخانه‌ها به خوش‌قولی بیمه ها، کاهش 25 درصدی قیمت روغن در بازار، آخرین اخطار پکن به کاخ سفید، سیل تابستانی در 21 استان، اژه‌ای علیه کانتینر‌های بی نام و نشان، جولان سارقان تاریخ و هنر در سکوت، امید به نفس‌های آخر برجام، تکذیب دخالت ایران در روند انتخاب نخست‌وزیر عراق و بررسی فرضیه‌های ظهور مجدد گشت ارشاد از مواردی...

وب‌گاه الف

عربستان اعلام کرد که اجازه دادن به تمام شرکت‌های هواپیمایی از جمله اسرائیل برای استفاده از حریم هوایی این کشور با تعهدات بین المللی مرتبط است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - وضعیت شهرستان‌های استان سمنان در تازه‌ترین اعلام رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با 2 تغییر اعلام شد و سه شهرستان این استان به رنگ قرمز درآمدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مواضع عربستان در مورد موضوع فلسطین و ملت فلسطین ثابت و استوار است و با صدور مجوز پرواز برای خطوط هوایی بین المللی تغییر نمی کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی نیکزاد گفت: برخی احساس می‌کنند آمریکا هر کاری اراده کند، انجام می‌دهد در حالی که آمریکا قدرت اعمال سیاست های خود را در منطقه ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران گفت: در پی خبر دریافت مبنی بر حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز توسط فردی در حوالی خیابان شاهین شمالی رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

وب‌گاه تابناک

مختصات مصالحه برجامی اروپا!، وداع با حبیب‌الله صادقی، مرز‌های خشونت و محدودسازی در خبر، جولان اقتصاد زیرزمینی یا چشم پوشی از روزنه‌های فرار مالیاتی، چالش‌های دفتر روحانی در ولنجک!، انتشار جزئیاتی جدید از دستگیری تیم تروریستی، تشدید بحران انرژی و نگرانی آمریکا، ُ «جیمز وب» و دامن پرچین آن و ناکامی طالبان در کسب مشروعیت سیاسی و به چنگ آوردن ذخایر ارزی افغانستان از مواردی است که موضوع...