یک‌شنبه 8 مهر 1403

حجت‌الاسلام رستمی فقدان فعال دانشجویی دانشگاه شریف را تسلیت گفت

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
حجت‌الاسلام رستمی فقدان فعال دانشجویی دانشگاه شریف را تسلیت گفت

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پیامی درگذشت امیرحسین جیرانی‌زاده خادم اهل بیت (ع) و دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین رستمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

در روزهای پایانی ماه صفر، و در هنگامه خداحافظی با تکیه ها وموکب های عزاداری ابا عبدلله الحسین (علیه‌السلام) این جوان مخلص خادم الزهرا (سلام الله علیها)، "امیرحسین جیرانی زاده" دچار سانحه شد و درحال خدمت به عزاداران پیامبر اکرم و سبط اکبرشان امام مجتبی و حضرت رضا علیهم السلام پیوست، را به خادمین الحسین (ع) بویژه دوستان او درهیئت الزهرا (سلام الله علیها) تسلیت عرض می‌نمایم.

یکی همچون این جوان خدمت به عزاداران اهل بیت (علیهم السلام)، دیگری در مبارزه با کرونا و مدافعان در سنگر مبارزه با دشمنان امنیت این کشور که خود نشان از نسلی پرشور و انقلابی دارد.

اینجانب صمیمانه درگذشت آقای امیرحسین جیرانی زاده دانشجوی مهندسی مکانیک را به خانواده محترم، اعضای خانواده فرهیخته دانشگاه شریف استادان گرانقدر، دانشجویان عزیز، دوستان و آشنایان ایشان تسلیت گفته و از خداوند کریم برای همه بازماندگان، صبر و اجر مسئلت دارم.

به گزارش فارس، مراسم تشییع مرحوم امیرحسین جیرانی‌زاده ساعت 9 صبح فردا پنج‌شنبه 22 مهرماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود. پیکر مرحوم جیرانی زاده بعد از تشییع در دانشگاه در بهشت زهرا (س) به خاک سپردا خواهد شد.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مقام معظم رهبری دانشجویان دانشگاه درگذشت این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است