یک‌شنبه 15 مهر 1403

حذف فرم‌های فیزیکی و افزودن امضای الکترونیکی در شهرداری تهران

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
حذف فرم‌های فیزیکی و افزودن امضای الکترونیکی در شهرداری تهران

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از حذف فرم‌های فیزیکی، افزودن امضای الکترونیکی، ایجاد شفافیت در هزینه‌کرد پروژه‌های شهرداری تهران خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدعلی الفت‌پور در خصوص نظام جامع مالی شهرداری تهران از تدوین برنامه تا پرداخت اظهار کرد: این مرکز برای نخستین بار در شهرداری تهران پروژه بهبود فرایند نظام جامع مالی از تدوین برنامه تا پرداخت را در دستور کار خود قرارداده است.

وی افزود: در این راستا تاکنون به منظور شناسایی، مدل‌سازی و بهبود فرایندهای اولویت‌دار، سلسله جلسات متعددی با ذینفعان این پروژه اعم از معاونت‌های تخصصی، ادارات کل، سازمان‌ها و مناطق 22 گانه شهرداری تهران برگزار شده است.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران در خصوص اقدامات انجام شده در این زمینه عنوان کرد: تاکنون یکپارچگی سامانه‌ها مانند سامانه جامع مالی، اصلاح سامانه تدوین و اجرای بودجه، اصلاح سامانه جامع معاملات، اصلاح سامانه بهاء تمام شده و طراحی سامانه صورت وضعیت، اصلاح فرایندها، حذف فرم‌های فیزیکی، افزودن امضا الکترونیکی، ایجاد شفافیت در هزینه‌کرد پروژه‌های شهرداری تهران، استانداردسازی اقلام آماری شهرداری تهران انجام شده و در حال تکمیل است.

الفت پور گفت‌: استقرار کامل نظام جامع مالی، با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برنامه‌ریزی و در حال اجراست.

شهرداری تهران برای پرداخت حقوق ملک نفروخته است تأکید عضو شورای شهر بر کنترل حیوانات موذی توسط شهرداری تهران