دوشنبه 16 مهر 1403

حرکت سپاه در اهدای جهیزیه به نیازمندان تحسین‌برانگیز است + تصاویر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
حرکت سپاه در اهدای جهیزیه به نیازمندان تحسین‌برانگیز است + تصاویر

ظهر امروز به مناسبت اعیاد شعبانیه 180 سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند به همت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بین زوج‌های جوان و نیازمندان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد در این آیین با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: توزیع این جهیزیه به مناسبت اعیاد شعبانیه بین زوج های نیازمند توزیع می شود.

سرهنگ انوری با بیان اینکه 180 سری جهیزیه بین افراد و زوج های نیازمند توزیع می شود، گفت: این اقدام توسطره گروه جهادی طلایه داران ظهور استان و همچنین هیئت مذهبی حضرت رقیه و مشارکت نوعروسان تهیه و توزیع می شود. وی با بیان اینکه همه وظیفه خدمت به نظام و انقلاب را داریم، گفت: رهبر انقلاب فرمود: بزرگترین خدمت، خدمت به مردم است زیرا آنها ه پشتیبان انقلاب و نظام هستند. نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت امام عصر (عج) و همچنین تبریک ایام شادی و امر مقدس ازدواج گفت: حرکت تحسین برانگیز سپاه استان و شهرستان در تهیه و توزیع 180 سری جهیزیه تحسین برانگیز است. وی با بیان اینکه برای ازدواج باید سرمایه گذاری و توجه صورت گیرد، گفت: امروز گرانی های جهیزیه یه دغدغه است اما با همکاری گروه های بسیجی و جهادی و سپاه و موسسات خیریه این جهیزیه ها می تواند در اختیار افراد قرار گیرد. آیت الله حسینی با بیان اینکه سن ازدواج بالا رفته است و باید در جهت ازدواج کمک کرد، گفت: همه مسئولان در جهت امر ازدواج باید کمک کنند زیرا این پیوند به نفع جامعه، انقلاب و اسلام و مکتب تشیع است زیرا دشمن تلاش دارد ولنگاری اخلاقی را ترویج کند اما در سایه پیوندهای مقدس نقشه های شوم دشمن خنثی می شود. وی با بیان اینکه فرزند آوری از ضروریات جامعه ما است، گفت: یک جامعه اگر نیروی انسانی نداشته باشد از بین خواهد رفت از طرفی باید کسانی باشند که انقلاب، اسلام و خط تشییع را حفظ کنند در غیر اینصورت با کاهش جمعیت ضربات جبران ناپذیری خواهیم داد. آیت الله حسینی با بیان اینکه در دنیای امروز جمعیت یه فرصت در برابر زورگویان است، گفت: در چند روز اخیر سپاه مقتدر پاسخی کوبنده به صهیونیست ها داد و پایگاه آنها در اربیل عراق مورد اصابت موشک های سپاه قرار گرفتند و انها فهمیدند که نمی توان با زبان زور با ملت ایران صحبت کرد. نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید فرزندانی تربیت کرد که در زمان منجی عالم بشریت توان همراهی در قیام عالم گیر را داشته باشند، گفت: انچه مکتب شیعه بیان می کند قیام امام آخرالزمان جهان را در بر خواهد گرفت و حکومت های جبار ساقط شد و حکومت عدل مهدوی برقرار می شود دراین بین افزایش جمعیت نقش مهمی دارد. مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور استان گفت: در مرحله چهارم پویش لبخند 180 سری جهیزیه بین شهرستان های استان توزیع می‌شود. پسنده با بیان اینکه با همکاری گروه جهادی حضرت رقیه و سپاه شهرستان بویراحمد این بسته ها توزیع می شود، گفت: هدف این برنامه کمک به نوعروسان حمایت و کمک به اقشار کم درآمد و تشکیل امر مقدس ازدواج است. وی افزود: در سال جدید بین 800 الی یک هزار جهیزیه توسط گروه جهادی طلایه داران ظهور استان توزیع می شود. مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور استان به ضرورت کارهای جهادی اشاره کرد و گفت: این قرار گاه بیش از 600 سری جهیزیه با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همچنین گروه جهادی حضرت رقیه توزیع کرده است.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

انتهای پیام /

حرکت سپاه در اهدای جهیزیه به نیازمندان تحسین‌برانگیز است + تصاویر 2
حرکت سپاه در اهدای جهیزیه به نیازمندان تحسین‌برانگیز است + تصاویر 3
حرکت سپاه در اهدای جهیزیه به نیازمندان تحسین‌برانگیز است + تصاویر 4
حرکت سپاه در اهدای جهیزیه به نیازمندان تحسین‌برانگیز است + تصاویر 5
حرکت سپاه در اهدای جهیزیه به نیازمندان تحسین‌برانگیز است + تصاویر 6
حرکت سپاه در اهدای جهیزیه به نیازمندان تحسین‌برانگیز است + تصاویر 7
حرکت سپاه در اهدای جهیزیه به نیازمندان تحسین‌برانگیز است + تصاویر 8
حرکت سپاه در اهدای جهیزیه به نیازمندان تحسین‌برانگیز است + تصاویر 9