پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حسن روحانی

حسن روحانی

خبرگزاری تسنیم

مشاور رئیس سازمان منابع طبیعی گفت: امسال سیستان‌و‌بلوچستان به‌عنوان پدیده گردشگری کشور انتخاب شد و شاهد افزایش 128 درصدی اقامت مسافران، کاهش 70 درصدی در تصادفات جاده‌ای بودیم اما جریانی با ایجاد ناامنی‌ها می خواهد جلوی پیشرفت و توسعه استان را بگیرد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

رشد 175 درصدی قیمت دلار در 2.5 سال دولت رئیسی / قیمت دلار در 2.5 سال نخست دولت روحانی فقط 6.25 درصد بالا رفت قیمت دلار به عنوان لیدر تعیین قیمت سایر بازارها همواره معیاری برای تشخیص ثبات یا ناپایداری شرایط اقتصادی بوده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت دلار در دو سال و هفت ماهی که از ریاست‌جمهوری ابراهیم رئیسی می‌گذرد، 175 درصد رشد داشته است. این عدد در مدت مشابه دولت یازدهم (ریاست‌جمهوری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نکته مهم اظهارات اخیر رئیس دولت گذشته این است که گویا حسن روحانی در دوران پس از برجام در حالی به قرارداد توتال افتخار می‌کرد، که اصلا از جزئیات آن خبر نداشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد، گفت: ما به دلایل کرونا و ترامپ و داعش شرایط سختی داشتیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسام الدین آشنا به تکذیب اظهارات حسن روحانی توسط وزارت بهداشت دولت رئیسی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول حسن روحانی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم روایت‌هایی از استعفاهای خود در این دولت و دوران مدیریتش مطرح کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی گفت: برجام که فقط این نبود ما برویم چیزی امضا کنیم، تمام شود. ما به دنبال برجام می‌خواستیم سرمایه وارد کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سایت غربگرای حامی روحانی و برجام نوشت: تنها رئیس‌جمهور ایران که به وعده‌های خود عمل کرد، روحانی بود. در دولت روحانی مردم می‌گفتند «نخر ارزان می‌شود»، این روزها می‌گویند «بخر تا گران نشده».

وب‌گاه خبر آنلاین

رسیدن قیمت دلار به 65 هزار تومان باعث واکنش‌های زیادی در میان سیاسیون و افکار عمومی شده است، خاصه اینکه رئیسی سال 96 با کنایه از دلار 5 هزار تومانی حرف زده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دفتر دولت دوازدهم به میزان حقوق روحانی و وزرای او پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور حسن روحانی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در گفت‌وگویی از ماجرای جالب شکایت بهزاد نبوی از پرویز ثابتی، رئیس اداره سوم ساواک و رئیس ساواک تهران، روایت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی در گفتگو با عوامل مستند «احمد» با نقل خاطره‌ای از سید احمد خمینی درباره انتخاب مدیرعامل جدید صداوسیما پس از استعفای علی لاریجانی پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی در گفتگو با عوامل مستند «احمد» به بیان خاطره‌ای درباره مربوط به انتخاب مدیرعامل جدید صداوسیما پس از استعفای علی لاریجانی پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادعای حسن روحانی، رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم درباره میزان خرید واکسن در دولت قبل را تکذیب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرایط فعلی دولت رئیسی و وضع اقتصاد کشور نشان می‌دهد که برجام چه تصمیم درست و به موقعی برای کشور بود و شاید اگر ترامپ نبود داستان کشور و دولت بعد از روحانی به گونه‌ای دیگر نوشته می‌شد و رئیسی همچنان رئیس قوه قضائیه بود و قالیباف همچنان به دنبال نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت سیزدهم در حالی در آستانه ورود به سومین سال فعالیت خود قرار دارد که تا این زمان با حجم گسترده ای از تغییرات رو به رو شده است؛ موضوعی که در نوع خود کم سابقه محسوب می‌شود.