پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حسن روحانی

حسن روحانی

وب‌گاه عصر ایران

روحانی: همه دنیا شاهد است که جمهوری اسلامی ایران آغازگر اقدام نظامی نبوده است. اسرائیل حمله را شروع کرد و ایران فقط پاسخ داد. امیدوارم صهیونیست ها درس گرفته باشند و تنبیه شوند و دست از تجاوز بردارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

صبح امروز دیدار عیدانه با حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به مناسبت آغاز سال نو و عید سعید فطر برگزار شد. در این دیدار جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی، مدیران اقتصادی، روزنامه‌نگاران، وزیران و استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم حضور داشتند. در حاشیه این دیدار، محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی کارگزاران، بوسه‌ای بر شانه حسن روحانی زد./ جماران

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی، در دیدار عیدانه امروز گفت: اسرائیل یک رژیم آدمکش است که به اصول بین‌المللی نیز توجه نمی‌کند. اسرائیل یک خطای بزرگ انجام داد و به ساختمان کنسولی ایران در دمشق حمله کرد که موجب شهادت فرماندهان شجاع سپاه پاسداران شد. این کار، احمقانه بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند و تنبیه شوند و دست از تجاوز بردارند و اگر بخواهند به تجاوز ادامه دهند به طور طبیعی پاسخ آن را خواهند دید.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکسی از پوشیدن عبای عربی توسط حسن روحانی مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از دیدار عیدانه برخی از چهره‌های سیاسی با حسن روحانی را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری تسنیم

یک سالیست که سازمان محیط زیست با نادیده گرفتن حکم شرعی شکار و تاکید رهبر انقلاب بر لزوم توقف شکار، بدون پاسخگویی به نقدهای دانشگاهیان و بی‌توجه به ابعاد اجتماعی راه‌اندازی قرق‌های شکار برای واگذاری بیش از 45 قرق اختصاصی جدید به بخش خصوصی تلاش می‌کند!

وب‌گاه گسترش

عضو کانون سراسری انبوه‌سازان در مورد شرایط بازار اجاره در سال 1403 اظهارنظر جالبی را ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز شنبه 25 فروردین ماه قیمت طلا و سکه افزایشی بود با این حال قیمت دلار در مرکز مبادله و صرافی ملی ثبات را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهره‌اش معمولا حالت باثبات و آرامی دارد. جمله‌های رییس سازمان بورس تهران معمولا خنثی هستند، حتی وقتی که بورس در بحران است. سهامداران و معامله گران بازار سهام همین ویژگی‌های او را دوست ندارند و او را بی‌عمل، بی‌تفاوت و ضعیف می‌دانند. آیا مرد یخی مقصر بحران‌های بازار سهام است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اصولگرای صبح نو در گزارشی به رأی ندادن خاتمی در انتخابات 1402 پرداخته است؛

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماز جمعه تهران فردا به امامت کاظم صدیقی اقامه می‌شود. نماز جمعه تهران فردا به امامت کاظم صدیقی اقامه می‌شود. . بعد از حاشیه های ایجاد شده بر سر زمین خواری در حوزه علمیه ازگل با مدیریت کاظم صدیقی و درگیر شدن این چهره و فرزندانش در این پرونده برخی خبرها حکایت از آن داشت که صدیقی به تریبون نماز جمعه باز نخواهد گشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماز جمعه 24 فروردین تهران به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماز جمعه تهران فردا به امامت کاظم صدیقی اقامه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روحانی گفت: به نظرم در انتخابات خبرگان هم حساب‌شده من را رد کردند. محاسباتی کردند، چون من خبر دارم چه گفته‌اند. ضمن اینکه یک نظرسنجی کردند که برایشان تکان‌دهنده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مازیار شیری طی یادداشتی نوشت: رأی ندادن سید محمد خاتمی در اسفند 1402 از نظر برخی اصلاح‌طلبان به اندازه رأی دادن او در اسفند 90 غیرقابل پیش‌بینی بود. در سال 90 و پس از انتخابات سال 88 بسیاری از اصلاح‌طلبان و جنبش موسوم به سبز که از صندوق کناره گرفته بودند، خاتمی را تحت شدیدترین حملات قرار دادند؛ حال آنکه حامیان او اعتقاد داشتند این رأی، زمینه‌ساز...