پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حسن روحانی

حسن روحانی

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌در جریان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران در کنار پرچم آمریکا، پرچم اسرائیل و پرچم انگلیس، دلار نیز به صورت نمادین به آتش کشیده شد. در جریان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران در کنار پرچم آمریکا، پرچم اسرائیل و پرچم انگلیس، دلار نیز به صورت نمادین به آتش کشیده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روحانی گفت: در سال 99 عده‌ای گفتند تابستان هوا که گرم شود کرونا تمام می‌شود. من صحبتی کردم و گفتم کرونا تمام نمی‌شود، حداقل ما تا آخر امسال با کرونا هستیم. خیلی‌ها این را باور نمی‌کردند. می‌گفتیم باید فکر واکسن باشیم. اول چینی‌ها بودند که واکسن کرونا را تولید کردند. ما وقتی به وزارت بهداشت برای خرید واکسن از چین گفتیم، آن‌ها قبول نکردند و گفتند مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی نیست.

وب‌گاه گسترش

گزارش‌های بانک مرکزی نشان می‌دهد که در سال‌های اخیر، سهم خرید خانه‌هایی با عمر بیش از 20 سال در بازار مسکن تهران افزایش یافته است. بر اساس گزارش اسفند 1402، سهم این واحدها از معاملات مسکن به 25.5 درصد رسیده است که در مقایسه با آمار بهمن که حدود 20 درصد بود، افزایش قابل توجهی داشته است. اما چرا خرید خانه‌های با عمر بیش از 20 سال در حال افزایش است؟

وب‌گاه عصر ایران

بله ایشان (حسن روحانی) هم خودش در فضای مجازی اخبار و مطالب را می‌دید، هم خانواده و فرزندانش فضای مجازی را می‌دیدند و منتقل می‌کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دفتر ریاست جمهوری در دولت سابق، گفت: وقتی در ریاست جمهوری بودم معتقد بودم نباید مطالب سانسور شده برای دکتر روحانی برود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران و بسیاری از کشورهای جهان برگزار شد. در این مراسم که با شعار «روز قدس، از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار» در سراسر کشور برگزار شد، مردم ایران با حضور گسترده خود بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کردند. مقامات سیاسی و نظامی کشور نیز همراه با مردم مانند سال‌های گذشته با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، حمایت...

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلمی از حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم در راهپیمایی روز قدس مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران شرکت کرد. رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، در خیابان فردوسی به جمع راهپیمایانی پیوست که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، در این اجتماع باشکوه شرکت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گزارش‌های بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن تهران نشان می‌دهد سهم خرید خانه‌هایی با عمر بیش از 20 سال، در سال‌های اخیر مسیری افزایشی را پشت سر گذاشته است. بنا بر گزارش اسفند 1402، سهم این واحدها از معاملات مسکن به 25.5 درصد رسیده است، در حالی که آمار بهمن حدود 20 درصد ثبت شده بود. اما چرا خرید خانه های کلنگی روند افزایشی دارد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

راهپیمایی روز قدس امسال تحت الشعاع جنگ غزه از یک سو و حمله اخیر اسرائیل به کنسولگری ایران از سوی دیگر قرار داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز - 17 فروردین ماه - همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به رسم هر سال در سراسر کشور برگزار شد. مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز - 17 فروردین ماه - همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به رسم هر سال در سراسر کشور برگزار شد. در این مراسم تعدادی از چهرههای سیاسی شرکت کردند

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعلام سقف چهل لیتر بری خرید بنزین نیز سبب شد صف‌های طولانی از مقابل پمپ بنزین‌ها جمع نشود چرا که این محدودیت ضرورت مراجعه برای خرید بنزین در دوره کوتاه‌تری را سبب می‌شد. اعلام سقف چهل لیتر بری خرید بنزین نیز سبب شد صف‌های طولانی از مقابل پمپ بنزین‌ها جمع نشود چرا که این محدودیت ضرورت مراجعه برای خرید بنزین در دوره کوتاه‌تری را سبب می‌شد. اولین تصمیم مهم دولت در سال 1403 به بنزین برمی‌گردد،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه ای بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و نظامی حضور داشتند اما محمود احمدی نژاد در میان آنان به چشم نمی خورد. در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه ای بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و نظامی حضور داشتند اما محمود احمدی نژاد در میان آنان به چشم نمی خورد. 15 فروردین ماه سال 1403، دیدار رمضانی مسئولان نظام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام روحانی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

میثم مطیعی، مداح معروف که در دولت حسن روحانی، از وضعیت اقتصادی و بالا رفتن قیمت دلار انتقاد می کرد، در دولت رئیسی نسبت به شرایط اقتصادی سکوت پیشه کرده است. سکوت میثم مطیعی نسبت به وضعیت اقتصادی با موجی از انتقادات در میان سیاسیون و افکار عمومی همراه شده است